pahalı süpersport

Katılım
5 Ocak 2016
Mesajlar
23
merhabalar merak ettiğim bir konu var

yüksek modelli ve pahalı ducati bmw kawasaki gibi motorsikletleri elden çıkartmak kolay mı ?

2. elleri genelde galeride oluyor alsak elden çıkartmak istediğimizde sıkıntı olur mu?
 
Katılım
12 Ağu 2015
Mesajlar
2,367
Diğerlerine bakmam lakin Litrelik Ducati felan alırsan 5.000 km aşmadıktan sonra ben alırım senden. :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
örneğin bir ducati alalım 1299paniglere.90.000tl verelim sür sen onu 1000 km sonra satmaya karar ver.gerçekten HASTASI MANYAĞI dışında senin bu motoru satabiliceğin fiyat 70.000.oda satabilirsen bu yüzden genelde galericiler ölü fiyattan alıyor ve güzel motorlar hep onlarda oluyor.özellikle yüksek cc hacimli motorların alayında zarar garantidir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Türkiye'yi bilmiyorum, ancak yurt dışında ikinci el kayıp en çok Ducati, sonra BMW, sonra da açık arayla Kawasaki dahil tüm Japonlarda olur. Sebebi de ikinci el motorsikletin durumu, ve bakım masrafı ile ilgilidir. Km ne kadar yüksekse, fark o kadar artar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o zaman cok paramız yoksa bu motorları alamıcaz :)

aynen öyle.1000 cc motor tamamen zevk ve hobi işi hocam.hobiler pahalı olur ve o hobiden sıkılınca onu başkasına satman ve kar etmen çok zor olur.
 
Katılım
11 Nis 2015
Mesajlar
545
Bu işten zarar etmek istemiyorsanız tam zamanı,
Bu mevsimde temiz durumdaki bir ducati'yi 70.000tl ye kaptırsanız sonrasında fazla zarar etmeden satabilirsiniz.
Sıfır alınması durumunda sağlam bir zarar sizi bekliyor olucak.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o zaman cok paramız yoksa bu motorları alamıcaz :)
Genel olarak öyle olmakla birlikte, markalar arası çok fark var. Yüksek km'de, ancak valf ayarı yerinde, bakımlı bir Honda, alım satım arasındaki farkı minimize edecektir. Sorun çıkarma ihtimali düşüktür, yağ filtre değişimi dışında bakım istemeyebilir. Ama herşey mükemmel olsa dahi benzin ve lastik masrafı mevcut. Eski motorsikletlerde ABS ve elektronik destek de yok, motor güçlü, dikkatli olmak lazım.
 
Katılım
5 Ocak 2016
Mesajlar
23
evet dediklerinize katılıyorum 2012-2014 arası bi zx10r veya s1000rr almayı planlıyorum tek sıkıntı istediğim zaman satıp satamıyacağım kar etmek değil amaç çok zarar etmemek
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst