- Katılım
- 19 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,250
iki arkadaşımızada çok geçmiş olsun ve bir an önce iğileşip aramızda görmek isterim.:rendeer:
Gecmis olsun arkadaslara, cok sukur ki canlarina bir sey olmamis. Insallah saglik problemleri de tez zamanda duzelir..
star senin mesajindan alinti yaptim ki bu bilgileri insanlarin gorme ihtimali artsin. Dun bu konuyla ilgili bir baslik acmak gecmisti aklimdan, bu olay gerceklesince iyice gundeme getirme ihtiyaci duydum. Malum motor uzerindeyken yol durumu bizim icin cok onemli, yol yapimlari ozellikle. Yol yapimlari esnasinda isaretcileri starblazer'in da dedigi gibi 10-20mt mesafelere koyuldugu icin kurtarma sansimiz bir hayli az oluyor. Bu yuzden dun aklima soyle bir fikir geldi. Bir baslik acsak, geyigin yapilmayacagi, konudan kesinlikle sapilmayacak ve o basliga mesaj atanlarin mesajlarini guncel tutacaklari. Basligin amaci ise Istanbul'daki "kritik" yol calismalari hakkinda bilgiler. Ornegin bu kazanin oldugu bolge, eger ki bu denli trafigi tehlikeye sokabilecek (ozellikle motorlar acisindan) bir bolge ise farkeden kisi o basliga durumu yazsin. Bu tur bir baslik is gorur mu sizce arkadaslar?