Özgür ruhlu herkese selamlar artık bende aranızdayım

Katılım
3 Eki 2010
Mesajlar
2
selamlar ben izmirden Çağdaş bu siteyi uzun zamandır takip ediyodum ama motor almak bana eskiden uzak olduğu (ailem yüzünden:) artık ikna oldular 4 yıl sonra) için üye olmamıştım.
Artık bu hedefime daha yakınım 23 ekimde sınava giricem hayırlısıyla geçtikten sonra aralık ocak gibi bi zamanda bende başlangıç için çok kaliteli olmayan bir cruiser motor alıcam nasip olursa.
Buraya şuanda düşündüklerimi yazarken bile heyecan duyuyorum çünkü burda gerçekten çok fazla motor kullanan insan var hayalimdeki motorları kullanan kişiler var çok deneyimli kişiler var

Motorunun kalitesi iyi yada kötü farketmez BU TUTKUYU YAŞAYAN bir sürü motor sevdalısı var:)

umarım bende bigün sizler gibi olabilirm aynı hisleri yaşayabilirim 2 teker üzerinde :) :cat:
 
Katılım
3 Eki 2010
Mesajlar
2
İlginize teşekkür ederim çok hoşbuldum inci24 ve norad :)
 
Katılım
26 Eyl 2007
Mesajlar
701
Uzun zamandır takip eden biri olarak forum kurallarına uyman, motosikletini aldıktan sonra ekipmanlarını alman ve bol paylaşım yapman dileklerimizle hoşgeldin.
 
Katılım
3 Eki 2010
Mesajlar
2
Uzun zamandır takip eden biri olarak forum kurallarına uyman, motosikletini aldıktan sonra ekipmanlarını alman ve bol paylaşım yapman dileklerimizle hoşgeldin.

iyi dileklerinize çok teşekkür ederim umarım hepsi gerçekleşir bide motorumu alıp o rüzgarı hissedebilsem başka hiçbişey istemem :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst