- Katılım
- 3 Eki 2010
- Mesajlar
- 2
- Konu Yazar
- #1
selamlar ben izmirden Çağdaş bu siteyi uzun zamandır takip ediyodum ama motor almak bana eskiden uzak olduğu (ailem yüzünden
artık ikna oldular 4 yıl sonra) için üye olmamıştım.
Artık bu hedefime daha yakınım 23 ekimde sınava giricem hayırlısıyla geçtikten sonra aralık ocak gibi bi zamanda bende başlangıç için çok kaliteli olmayan bir cruiser motor alıcam nasip olursa.
Buraya şuanda düşündüklerimi yazarken bile heyecan duyuyorum çünkü burda gerçekten çok fazla motor kullanan insan var hayalimdeki motorları kullanan kişiler var çok deneyimli kişiler var
Motorunun kalitesi iyi yada kötü farketmez BU TUTKUYU YAŞAYAN bir sürü motor sevdalısı var
umarım bende bigün sizler gibi olabilirm aynı hisleri yaşayabilirim 2 teker üzerinde
:cat:
Artık bu hedefime daha yakınım 23 ekimde sınava giricem hayırlısıyla geçtikten sonra aralık ocak gibi bi zamanda bende başlangıç için çok kaliteli olmayan bir cruiser motor alıcam nasip olursa.
Buraya şuanda düşündüklerimi yazarken bile heyecan duyuyorum çünkü burda gerçekten çok fazla motor kullanan insan var hayalimdeki motorları kullanan kişiler var çok deneyimli kişiler var
Motorunun kalitesi iyi yada kötü farketmez BU TUTKUYU YAŞAYAN bir sürü motor sevdalısı var
umarım bende bigün sizler gibi olabilirm aynı hisleri yaşayabilirim 2 teker üzerinde