Özel Güvenlik Terörü!!

Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
877
Geçtiğimiz hafta bir avm nin özel güvenlik görevlisiyle tatsız bi olay yaşadım. Kapalı otoparkın çıkış yapmak istediğim kısmında çıkışı kapatmışlar, ben de motorla şeritle kapatılmış olan yere kadar gittim. Güvenlik görevlisi eliyle gelme şeklinde hareket yaptı. Neyse arabaların gitmesini bekledim, sonra güvenlikçinin yanına ilerledim. Adam yolumu kesti, iyi be soldan dönerim ben de deyip ilerlememle adamın kaskımdan çekip motorla beni devirmesi bir oldu ve ben motorla birlikte yerdeyken eleman üzerime saldırdı, birbirimize girip boğuşmaya başladık. Elemanın kafamı geri itmesinden dolayı o an boğuşma sırasında neler oldu, kim kime vurdu bilmiyorum, ben kask yüzünden sadece tavanı görebiliyordum. Neyse kısa süre sonra güvenlikçi full korumaya zarar veremeyeceğini anlayınca durdu, vurmazsan bırakacam dedi ve ben de suçlu duruma düşmemek için elemanı bıraktım ve kalktım.

Olay sonrası üzerime yürüme, tehdit fln derken elemanla mahkemelik olduk. İfadesinde motoru üzerime sürdü, saldırdı, yumruk attı şikayetçiyim demiş. Benim motorun yan çantası ezildi, polis tutanağına geçirildi. Bende zorlamaya bağlı kas ağrıları var. Adli tıp raporu vs. alındı, artık olay savcılıkta. Olayın olduğu yerin hemen arkasında güvenlik kamerası varmış, bütün olanların kayda geçmiş olması gerekiyor. Bakalım sonuç ne olacak. Aramızda hukukçu arkadaşlar varsa ve gidişatı yorumlarlarsa sevinirim.

Yqqbmz.jpg
 
Katılım
8 Eki 2015
Mesajlar
1,996
Geçilmez yerden geldi kaskıda vardı suratını goremedim bombacı terorist oldugunu sandım etkısız hale getirmeye calıstım diyip butun yasal haklarınızdan edebilir haberınız olsun unutmayınki türkiyede adalet yoktur problemı kısının adresını bulup kişisel olarak cozmenız taraftarıyım
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
vurmazsan bırakacam dedi ve ben de suçlu duruma düşmemek için elemanı bıraktım ve kalktım.
işte adam bırakınca sende dalıcaktın neyse

mahkemede bişey olmayacak sen haksız olacaksın motorun devrildiğiyle kalacak
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
1,634
2 kisilik kavgada "kim kime vurdu bilmiyorum" argumanini yerlerse efsane bir gerekce olur. Anama kufretti, cumhurbaskanimiza hakaret etti, sarhostum hatirlamiyorum gibi gerekcelerin pabucunu dama atabilir.
 
Katılım
6 Eyl 2016
Mesajlar
245
Bunlar kendini polis zannediyorlar. Güvenlik zihniyeti sıfır. İnşallah adil şekilde sonuçlanır.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
2 kisilik kavgada "kim kime vurdu bilmiyorum" argumanini yerlerse efsane bir gerekce olur. Anama kufretti, cumhurbaskanimiza hakaret etti, sarhostum hatirlamiyorum gibi gerekcelerin pabucunu dama atabilir.

epey dayak yediğimden iyi bilirim, döyüşlerde harddiske kaydedilmeyen bir zaman dilimi vardır, sistem kendini korumak için bu anları kaydetmez.
sadece flaşbek olarak bikaç kare görüntü alır, kaydın gerisi harbiden meçhuldür. ne attığınızı, ne yediğinizi ağrı ve morarmalardan çıkarabilirsiniz.

konuyla ilgili; tam olarak neler olduğunu anlamak içün bir de güvenliğin ifadesine başvurmak lazım, tek taraflı dinleyip ne desek boş.
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
1,634
epey dayak yediğimden iyi bilirim, döyüşlerde harddiske kaydedilmeyen bir zaman dilimi vardır, sistem kendini korumak için bu anları kaydetmez.
sadece flaşbek olarak bikaç kare görüntü alır, kaydın gerisi harbiden meçhuldür. ne attığınızı, ne yediğinizi ağrı ve morarmalardan çıkarabilirsiniz.

konuyla ilgili; tam olarak neler olduğunu anlamak içün bir de güvenliğin ifadesine başvurmak lazım, tek taraflı dinleyip ne desek boş.

Uniformalilarin isledikleri cinayetlerde, dogru siyasal gorusten olanların isledigi suclarda da guvenlik kameralari boyle calisiyor. Tam zurnanin zirt dedigi yerler hep kayip. Aciklanamiyor. 15 temmuz'da kayitta olan genelkurmay kameralari ve akinci ussu kameralari da mesela o sekilde. Hangi saatte kim nasil davranmis kim hangi tarafta ne yapmis acikca gisteren kayitlar hep kayip. Insan beyni de boyle calisiyor demek. Bilememisim...
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Uniformalilarin isledikleri cinayetlerde, dogru siyasal gorusten olanların isledigi suclarda da guvenlik kameralari boyle calisiyor. Tam zurnanin zirt dedigi yerler hep kayip. Aciklanamiyor. 15 temmuz'da kayitta olan genelkurmay kameralari ve akinci ussu kameralari da mesela o sekilde. Hangi saatte kim nasil davranmis kim hangi tarafta ne yapmis acikca gisteren kayitlar hep kayip. Insan beyni de boyle calisiyor demek. Bilememisim...

bak mesela görüntüler olmadan görüntülerde ne olduğu ve kimin haklı olduğu hakkında peşinen neticeye varmak da tarafgir bir bakış açısı. eğitimlisi, cahili, herkesin kameraları böyle. görmek istemediğini çekmiyor.
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
1,634
bak mesela görüntüler olmadan görüntülerde ne olduğu ve kimin haklı olduğu hakkında peşinen neticeye varmak da tarafgir bir bakış açısı. eğitimlisi, cahili, herkesin kameraları böyle. görmek istemediğini çekmiyor.

Hangi netice? Neticeye varmisim da haberim mi yok? Konuyu mu degistirdin sen yine?
 
Katılım
13 May 2015
Mesajlar
231
seni kaskindan cekip dusurmesi kabul edilemez o ayri ama kendini polis zannediyorlar denmis gorev yeri icinde polisin ne hakki varsa guvenlikcinin de hakki odur tipki polis memuru gibi hatta olay guvenlikcinin gorev yeri oldugu icin mahkemede bir polis memurunun hakki ne ise ona gore muamele gorecek guvenlikci yani normal bi vatandas gibi degil.gorev alani icerisinde seni kelepceleme,polisler gelene kadar goz altina alma hatta jop kullanma yetkisi bile var.

5188 numarali ozel guvenlik yasasinda hepsi var.

guvenlikci kapatilmis yoldan sizi gecirmemekle hakli ama adam tam bir hödükmüş iletisim sifir tatli dille daha iyi halledilebilirdi.sinir harbi olmuş.keşke olmasaydi ama olmus.hem guvenlikciyim hem de motorcuyum gecmis olsun.
 
Katılım
6 Eyl 2016
Mesajlar
415
seni kaskindan cekip dusurmesi kabul edilemez o ayri ama kendini polis zannediyorlar denmis gorev yeri icinde polisin ne hakki varsa guvenlikcinin de hakki odur tipki polis memuru gibi hatta olay guvenlikcinin gorev yeri oldugu icin mahkemede bir polis memurunun hakki ne ise ona gore muamele gorecek guvenlikci yani normal bi vatandas gibi degil.gorev alani icerisinde seni kelepceleme,polisler gelene kadar goz altina alma hatta jop kullanma yetkisi bile var.

5188 numarali ozel guvenlik yasasinda hepsi var.

guvenlikci kapatilmis yoldan sizi gecirmemekle hakli ama adam tam bir hödükmüş iletisim sifir tatli dille daha iyi halledilebilirdi.sinir harbi olmuş.keşke olmasaydi ama olmus.hem guvenlikciyim hem de motorcuyum gecmis olsun.

Şimdi hocam Ankara da ki ünlü bir AVM de çalışan arkadaşım hırsızın kaçmasını engellemek için hırsız koşarken ayağına çelme takıyor ve hırsız zemine düşüp burnunu kırıyor. Sonrasında yakalanıyor ama hırsız güvenlikten şikayetçi oluyor ve bizim arkadaşa kimse birşeyler sormadan hırsızı dinliyor ve kamu davası açılıyor üstüne de işinden oluyor.

Yetki kısmı sürümcemede bence.Kaçan bir hırsızı çelme atarak düşürmek YASAK çünkü :) :queen: Böyle yetkiyle sanırım "hırsız bey lütfen kaçmayın ve teslim olun" deyip kaçışını arkadan izlemesi gerekirdi. Ha belki başka avm veya güvenlik görevlisi gerektiren yerlerde durum farklıdır onu anlarım ama böyle saçma bir ortamda yukarıda ki gibi yalan beyanatla haklı çıkmak için bomba vs. gibi şeyler söyleyip haklı çıkar mı çıkar. :pr:

Geçmiş olsun tekrar olmaz umarım.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Hangi netice? Neticeye varmisim da haberim mi yok? Konuyu mu degistirdin sen yine?

"bence suçlular ama görüntüleri paylaşmıyorlar" dedin gibime geldi.
netice yoksa sorun yok o zaman.
kastettiğin görüntülerle ilgili bildiğin birşeyler varsa benimle paylaşmalısın.
ne kastettiğini anlamakta zorlanıyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Benim anlamadığım çıkış kapalı ise sen neden hala ordan ısrar ediyorsun? Var olan yerden neden çıkmıyorsun?

Eksik mi anlattın ben mi yanlış anladım
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
1,634
"bence suçlular ama görüntüleri paylaşmıyorlar" dedin gibime geldi.
netice yoksa sorun yok o zaman.
kastettiğin görüntülerle ilgili bildiğin birşeyler varsa benimle paylaşmalısın.

Yok hocam hasahuzurdan, kimin suclu oldugunu ben ne bileyim? Goruntulerin hep dogru zamanlarinda kayip olmasindan mutevellit kim hakli kim degil hic belli olmuyor. Genel kamu hep bilgi ve erk sahiplerinin uygun gordugunu suclu belliyor. Ben de uslu bir vatandas gibi aynisini yapiyorum.

Iktidar gucunu, yargisini, kolluk kuvvetini, yurutmesini, yasamasini arkaya alip genis genis tartismak zevkli di mi hocam? Begenmedigin bir sey oldu mu, hop yardir gitsin. Karsindaki de acik acik yazamayacagina gore evirip cevirmeye ugrassin dursun. Hayat sana guzel be haciabi. Metin'in oraya gel bi ara da yuzyuze daha rahat konusalim. :)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Yok hocam hasahuzurdan, kimin suclu oldugunu ben ne bileyim? Goruntulerin hep dogru zamanlarinda kayip olmasindan mutevellit kim hakli kim degil hic belli olmuyor. Genel kamu hep bilgi ve erk sahiplerinin uygun gordugunu suclu belliyor. Ben de uslu bir vatandas gibi aynisini yapiyorum.

Iktidar gucunu, yargisini, kolluk kuvvetini, yurutmesini, yasamasini arkaya alip genis genis tartismak zevkli di mi hocam? Begenmedigin bir sey oldu mu, hop yardir gitsin. Karsindaki de acik acik yazamayacagina gore evirip cevirmeye ugrassin dursun. Hayat sana guzel be haciabi. Metin'in oraya gel bi ara da yuzyuze daha rahat konusalim. :)

ooo tehdit!
adres ver adres!!! :cherry:

15 temmuzda ne olduğunu ve bunun gizlendiğini düşündüğünü haggetten anlamadım.
suçluların korunduğunu söyleyen sendin, yani o kayıtlarda bir suçlu olduğu neticesine varmışsın zaten.
yanlış anlıyorsam düzeltebilirim.
ayrıca iktidar partisinden 3 kuruş menfaatim, en küçük bir gammazcılığım, ricacılığım yoktur, olmamıştır, olmayacaktır,
ordan nası görünüyo bilmem de, kendi halinde amatör bir antikemalistim.
alışveriş merkezi önündeki kavgadan iktidar partisine çakacak malzeme çıkarmak bana biraz marazi bir tutum gibi geliyor.
bunun aynı zamanda yalançı çoban hikayesindeki gibi algıları sağırlaştırdığını düşünüyorum.
 
Katılım
13 May 2015
Mesajlar
231
Şimdi hocam Ankara da ki ünlü bir AVM de çalışan arkadaşım hırsızın kaçmasını engellemek için hırsız koşarken ayağına çelme takıyor ve hırsız zemine düşüp burnunu kırıyor. Sonrasında yakalanıyor ama hırsız güvenlikten şikayetçi oluyor ve bizim arkadaşa kimse birşeyler sormadan hırsızı dinliyor ve kamu davası açılıyor üstüne de işinden oluyor.

Yetki kısmı sürümcemede bence.Kaçan bir hırsızı çelme atarak düşürmek YASAK çünkü :) :queen: Böyle yetkiyle sanırım "hırsız bey lütfen kaçmayın ve teslim olun" deyip kaçışını arkadan izlemesi gerekirdi. Ha belki başka avm veya güvenlik görevlisi gerektiren yerlerde durum farklıdır onu anlarım ama böyle saçma bir ortamda yukarıda ki gibi yalan beyanatla haklı çıkmak için bomba vs. gibi şeyler söyleyip haklı çıkar mı çıkar. :pr:

Geçmiş olsun tekrar olmaz umarım.

evet dogru soyluyorsun ulkede hic bi yasa tam uygulanmiyor.mahkemenin anlayis sekline kalmis ama arkadas madem boyle bi konuyu acmis bildiklerimi soylemek istedim.ayrica soyle bisey var bi link kopyalicam olay bire bir ayni degil ama fikir vermesi acisindan..

http://www.memurlar.net/haber/505729/
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
1,634
ooo tehdit!
adres ver adres!!! :cherry:

15 temmuzda ne olduğunu ve bunun gizlendiğini düşündüğünü haggetten anlamadım.
suçluların korunduğunu söyleyen sendin, yani o kayıtlarda bir suçlu olduğu neticesine varmışsın zaten.
yanlış anlıyorsam düzeltebilirim.
ayrıca iktidar partisinden 3 kuruş menfaatim, en küçük bir gammazcılığım, ricacılığım yoktur, olmamıştır, olmayacaktır,
ordan nası görünüyo bilmem de, kendi halinde amatör bir antikemalistim.
alışveriş merkezi önündeki kavgadan iktidar partisine çakacak malzeme çıkarmak bana biraz marazi bir tutum gibi geliyor.
bunun aynı zamanda yalançı çoban hikayesindeki gibi algıları sağırlaştırdığını düşünüyorum.

Buralarin tadini da sen cikariyon haa, rahat rahat neye karsi oldugunu haykir bakalim.

Hem devletimizi yoneten partiye cakmak da ne demek? Hic yakistiramadim. Ben ateistleri ve kilisdari kast ettim.

Tamam tamam raad ol. Ugruyom ben arada dukkana. Belki bi motor duser kelepir diyerekten. Selam ve dua ile ;)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2012
Mesajlar
608
5188 sayılı yasaya bağlı özel güvenlikler görevleri başında bir olaydan dolayı mahkemece suçlu bulunurlarsa hem % 50 oranında diğer vatandaşlara göre fazla ceza alırlar. hemde özel güvenlik kimlik kartları valilikçe iptal olur ve işinden olmuş olur. ister kavga ister küfür isterse cakı taşısın maahemece suşlu olduğu anda işi biter.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst