Otopsi Görmek İsteyenler !!!!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
8 Mar 2006
Mesajlar
45
Arkadaşlar eğer içiniz el vermezse girmeyin,
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
25
Merak edip kararsız kalanlar için söyliyeyim.Ben kendimi midesi sağlam birisi bilirdim,2 dakika dayanamadım yavsiye etmem.Allah ölmüşte olsa kimseyi o duruma düşürmesin...
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Arkadaşlar benden tavsiye, yemek yerken seyretmeyin. Hatta en iyisi hiç seyretmeyin.
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
ben bunu seyretmeye kalktımda daha çeyreğini seyretmeden kapattım çok iğrenç bişi ya
 
Katılım
21 Nis 2006
Mesajlar
55
Aman kimseye tavsiye etmem. İnanılmaz bir şey. Ogrish halt etsin yanında. Hayatın gerçeği sayılabilir ama her gerçeği bilmek istememeliyiz. Aman girmeyin arkadaşlar o linke. Biliyorum daha cazip hale geldi benim ve diğer arkadaşların yazıları yüzünden ama ısrar ediyorum bakmayın.

Megasoft yaktın bizi.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
İğrenç mi... :silent:

Ben 3.ye seyrediyom... :cyclopsan
Her seferinde "wayy bee" dedim.

Merak ettiğim bişey var.Bu doktor amca bu kadar dağıttı ama geri toplayabilecek mi? :mrgreen:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aferen yeri dimi arkadaşlar
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Bize biyoloji dersinde lise üçteyken biyoloji örtmenimiz kalp ameliyatı seyrettirmişti.O yüzden çok garipsemedim.Kalın bağırsak amma acaipmiş yav:pale: Bence doktor (özellikle de cerrah) olmak isteyen genç arkadaşlar bi baksın derim, mideleri kaldırmıyorsa vazeçsinler(özellikle de cerrahlıktan).:)
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Ben göz olayından sonrasını seyretmedim zaten. Bence geri toplamaya da uğraşmamıştır doktor, parçaları kavanozlarda geri vermiştir veya doğrudan krematoryuma yollamıştır :)
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
kendimi çok kötü hissediyorum :farao: o adam nasıl bi insandır da bu kadar rahat yapıyo.organlarımı bağışlamayı düşünüyodum vazgeçtim :queen:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Lem organ bağışı hikaye , aha gördünüz belki bu zavallı da 2 - 3 organı bağışlamıştı.Mesela beyin çekirdeğini bağışladı. Ya da akciğer dokusunu , ama doktora baksana , sanki yıllardır intikam almayı bekliyormuş gibi bir hali var...

Yaw bu arada eğer dikkatinizi çektiyse , parçalarken , bir süre sonra , merhum arkadaşın sağ göğüs slikonunu çıkarıp , elinde oynayıp tekrar yerine yerleştiriyo :)
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
395
Taze ete geeeel sosis vaaar sucuk vaaaar köftelik kıyma vaaaar
f-lol_hitting.gif




(Bu arada ablayı Robocop 4'te görecez, 2008de geliyo)
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
115
:cyclopsan walla arkadaşlar hayatın gerçekleri (bu arada ne meslekler var:cyclopsan ) ALLAH hepimize hayırlı ölümler nasip etsin :pale:
 
Katılım
14 Eyl 2005
Mesajlar
437
iyiki otopsi sırasında kadının suratı gözükmüyordu, yoksa kesin bayılırdım heralde:pale:
viper_1 evet silikon olayı ilginç:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst