Otomobilin altında 3 kilometre sürüklendi

Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
allah rahmet eylesin bence 3 km farkedememsi saçmalık bi kere tekerlekler üstünden geçiyor ordadamı anlamıyor nasıl şey bu
 
Katılım
26 May 2014
Mesajlar
30
Kaçmak istemiş şerefsiz , yoldaki insanı ezip farketmemek de nedemek, cinayet suçuyla yargılıyacaksın böyle kansızları.
 
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
280
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tekirdağ'ın araba ve benzeri vasıta sürücüleri motosiklet sürücülerine karşı oldukça dikkatli ve büyük bir kısmı saygılı.
Bu kazayla ilgili 2 başlık açılmış; @being nickli arkadaşın yazdıklarına istinaden bu başlıkta cevap yazmayı tercih ettim. Sevgili arkadaşım; Tekirdağlı sürücüler hakkında yazdıklarına katılmıyorum. Her ne tehlike atlattıysam 59 plakalı araçların sürücülerinden kaynaklandı. Örneğin; 3 şeritli yolda motosikleti sollamak için şerit değiştirmek yerine motosikletlinin şeridinde sürüp, motosiklet sürücüsünü bankete atmaya çalışıyorlar. (İstisnaları vardır.) Trakya bölgesinde karşılaştığım en tehlikeli ve kural tanımaz sürücüler 59 plakalılar. Kazaya gelince; bir insanı aracın altına alıp 3 km sürükleyip bunun farkında olmamak gibi bir iddiayı kabul etmiyorum. Böyle bir kişinin yollarda araç sürmesine isyan ediyorum. (30 yıllık otomobil sürücüsüyüm, insan kedi ezse fark eder.) Ajanslardan gelen haberlere göre zaten diğer sürücülerin uyarısı sonucu sağa çekip durmuş bu kişi. Allah ölene rahmet eylesin, geride kalanlara sabır versin, hepimizi de bu tür bilinçsiz kişilerden korusun.
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
612
umarım merhum acı çekmemiştir.
tekerinden ses gelse 3km boyunca ilerlemez, kenara çeker kontrol eder insan.
sanki kasıt var gibi düşüncesi bile çok kötü...
 
Katılım
2 May 2014
Mesajlar
54
Allah rahmet eylesin... Şimdi asıl soru çarpınca mı öldü yoksa sürüklenirken mi?
Sürükleme konusunda yorum yapmıyorum bence anlatılmayan eksik kalan yerleer var gibi yoksa insan 3km nasıl farkedemez. adam aracın altında bir anda çıkmadı ya, çarpıp altına alman lazım peki hiç mi görmedin duymadın hissetmedin......
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Merhuma Allah rahmet eylesin.
Fotoğrafta aracın ön tamponunun alt kısmında kırık var. Bunu fark etmemesi için insanın ya o çarpma sesini duymayacak kadar sağır , yada sarsıntıyı hissetmeyecek kadar hissiyatsız olması lazım.
Kimsenin günahını almak gibi olmasın ama bu adam, merhum kazayı yapıp yola savrulduktan sonra çarptı. Zaten kaza yaptı deyip kendi üstüne suç kalmasın diye kaçtı. Sesi mutlaka duymuştur.Fakat tampona darbe geldiğinden sürtme sesinin tampondan olduğunu sandı ve merhumun aracının altında kaldığını hesap edemedi :farao:
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
260
Merhum kazazede arkadaş park halindeki araca çarpıp yola savrulunca
Diğer şahıs otomobille ona çarpıp kaçmak istemiştir kesin
Ama yine de sesin tampondan geldiğini zannetmiştir diyerek iyimser düşünemeyeceğim
çünkü zaten kaza yaptı birde ben ezmişim ne olmuş ki ölürse ölsün deyip gazlamaya devam etmiş kansız şerefsiz !...
Sanırım o çarpan şahıs bu yaşa kadar insan olması gerektiğini fark edememiş bu saatten sonra fark etse de farketmez!...
::yanliss:


Ne diyelim Allah ölümün de hayırlısını versin... Allah rahmet etsin. O arkadaşın ailesine de sabır versin
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Nis 2013
Mesajlar
185
Ölene allahtan rahmet ailesine başsağlığı dilerim.
Sürücü için düşüncem, Kıçında ki donunu alsalar acaba ne zaman farkedermiş ?
 
Katılım
20 Şub 2014
Mesajlar
323
Hayatını kaybeden kardeşimize Allah rahmet eylesin. Sevenlerine de başsağlığı diliyorum. Haberde bir şeylerin eksik ya da yanlış aktarıldığını düşünüyorum. Otomobil sürücüsünün fark etmemesi mümkün değil. Bence üzerine suç yüklenmesin diye kaçmaya çalıştı, 3 km sonra da ya aracı devam edemedi ya da yolda birileri görüp durdurdu. Hatta kazanın sebebi kendisi olabilir. Her durumda otomobil sürücüsü insanlık dışı bir davranış sergilemiş. :(
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
864
bir insanı arabasının altına alıpta 3 km. boyunca farketmemek imkansız. ilk 50 metrede bile belli olur. bu işte bir iş var.
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
Bu kazayla ilgili 2 başlık açılmış; @being nickli arkadaşın yazdıklarına istinaden bu başlıkta cevap yazmayı tercih ettim. Sevgili arkadaşım; Tekirdağlı sürücüler hakkında yazdıklarına katılmıyorum. Her ne tehlike atlattıysam 59 plakalı araçların sürücülerinden kaynaklandı. Örneğin; 3 şeritli yolda motosikleti sollamak için şerit değiştirmek yerine motosikletlinin şeridinde sürüp, motosiklet sürücüsünü bankete atmaya çalışıyorlar. (İstisnaları vardır.) Trakya bölgesinde karşılaştığım en tehlikeli ve kural tanımaz sürücüler 59 plakalılar. Kazaya gelince; bir insanı aracın altına alıp 3 km sürükleyip bunun farkında olmamak gibi bir iddiayı kabul etmiyorum. Böyle bir kişinin yollarda araç sürmesine isyan ediyorum. (30 yıllık otomobil sürücüsüyüm, insan kedi ezse fark eder.) Ajanslardan gelen haberlere göre zaten diğer sürücülerin uyarısı sonucu sağa çekip durmuş bu kişi. Allah ölene rahmet eylesin, geride kalanlara sabır versin, hepimizi de bu tür bilinçsiz kişilerden korusun.

Ya varya nasılda hemen 59 plakaları alaşağı etmişsiniz anlamadım . 34 olsa ne olur 59 olsa ne olur sonuçta plakaya göre değil içindeki şöföre göre değişir durum . bi şekilde ezmiş işte çocuğu artık kaçmaya mı çalışmış kendimi çarpmış ,vurdum sanıp kaçayım derken gelen sesi tampondan falanmı sanmış bilinmez ama çocuk öldü yani sonuçta . plaka plaka dionuzda al sana plaka 59 da değil zaten EDİRNE plaka[url=http://hizliresim.com/DXjynZ][/URL]
 
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
280
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya varya nasılda hemen 59 plakaları alaşağı etmişsiniz anlamadım . 34 olsa ne olur 59 olsa ne olur sonuçta plakaya göre değil içindeki şöföre göre değişir durum . bi şekilde ezmiş işte çocuğu artık kaçmaya mı çalışmış kendimi çarpmış ,vurdum sanıp kaçayım derken gelen sesi tampondan falanmı sanmış bilinmez ama çocuk öldü yani sonuçta . plaka plaka dionuzda al sana plaka 59 da değil zaten EDİRNE plaka
@ronnytechno; Bu kazaya özel değil; Tekirdağlı sürücülerin hassasiyetine ilişkin yapılan yoruma karşılık yazmıştım kendi yorumumu. Kimseyi alaşağı etmek gibi bir amacım yok, sadece deneyimlerimi aktardım. Asabiyetinizi bir kenara bırakıp, yazdıklarımı tekrar okursanız aslında aynı düşünceleri paylaştığımızı göreceksiniz. Kaza konusu zaten net değil, motosikletli arkadaş kazayı yaptığı anda mı bu araç altına almış, yoksa aradan zaman geçtikten sonra fark etmeyip yolda yatan rahmetlinin üzerinden mi geçmiş belli değil. Sonuçta üzücü bir durum. Allah hepimizi böyle feci bir ölümden korusun...
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
Araba sürücüleri öküz gibi hep aynı laf görmedim,duymadım,farketmedim ulan hıyar görmüyorsan çıkma şu lanet tenekenin üstüne.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst