Otomobilin altında 3 kilometre sürüklendi

Katılım
13 Mar 2014
Mesajlar
332
Tekirdağ'da otomobile çarpıp yola savrulan 22 yaşındaki motosiklet sürücüsü İsmail Tınaz, üzerinden geçen otomobilin altında 3 kilometre sürüklenerek feci şekilde can verdi.

Süleymanpaşa ilçesinde meydana gelen trafik kazasında bir kişi hayatını kaybetti. Tekirdağ çevre yolunda, İstanbul istikametine giden İsmail Tınaz'ın (22) kullandığı motosiklet, yol kenarında park halindeki otomobile çarpıp yola savruldu.

Tınaz, o sırada İstanbul istikametine giden ve üzerinden geçen Sedat Akıncı'nın kullandığı otomobilin altına takılarak yaklaşık 3 kilometre sürüklendi.

Durumu fark eden sürücü Akıncı, aracını yol kenarına park ederek, 112 Acil Servis ve polis ekiplerine kazayı bildirdi. Olay yerine gelen sağlık ekipleri, Tınaz'ın hayatını kaybettiğini tespit etti.

Tınaz'ın cesedi, incelemenin ardından Tekirdağ Devlet Hastanesi morguna gönderildi.

Kaynak: Milliyet
 

Ekli dosyalar

  • kaza-tekirda-motor.jpg
    kaza-tekirda-motor.jpg
    68.2 KB · Görüntüleme: 12,027
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
"Durumu fark eden sürücü"
güleyim mi ağlayayım mı bilemedim.
3 km durumu farketmeyle geçti demek :pr:
 
Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
398
Tekirdağ'da feci kaza

Süleymanpaşa ilçesinde meydana gelen trafik kazasında bir kişi hayatını kaybetti.

Edinilen bilgiye göre, Tekirdağ çevre yolunda, İstanbul istikametine giden İsmail Tınaz'ın (22) kullandığı 59 DP 719 plakalı motosiklet, yol kenarında park halindeki 34 NH 788 plakalı otomobile çarpıp yola savruldu.

Tınaz, o sırada İstanbul istikametine giden ve üzerinden geçen Sedat Akıncı'nın kullandığı 22 SA 002 plakalı otomobilin altına takılarak yaklaşık 3 kilometre sürüklendi.

Durumu fark eden sürücü Akıncı, aracını yol kenarına park ederek, 112 Acil Servis ve polis ekiplerine kazayı bildirdi. Olay yerine gelen sağlık ekipleri, Tınaz'ın hayatını kaybettiğini tespit etti.

Tınaz'ın cesedi, incelemenin ardından Tekirdağ Devlet Hastanesi morguna gönderildi.

ALLAH RAHMET EYLESİN. RABBİM AİLESİNE SABIRLAR VERSİN
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
177
Allah rahmet eylesin, tam 2 aydır her gün o yolu Marmara Ereğlisine kadar gidip geliyorum. Gerçekten gözlemlerim şu şekilde;

Tekirdağ'ın araba ve benzeri vasıta sürücüleri motosiklet sürücülerine karşı oldukça dikkatli ve büyük bir kısmı saygılı. (Motosiklet sürücüleri hariç elbette) Öyle ki oraya alışınca İstanbul'da aynı tepkiyi göremiyorum diye üzülüyordum. Fakat başıma defalarca o yolda şu geldi ki bilmem nerenin nerenin plakaları resmen yolda beni tahrik etmeye çalışıyorlar ve yarışa davetiye çıkartıyorlar. Sanırım bu arkadaşlar "Laaa allahın şoparı bununla mı beni geçeceğük" gibi bir mantıkla devreye giriyor. Ulan benim altımda var 150 yarışsak ne fark eder? Yani, ön yargılı davranmak istemiyorum ama biraz düz mantık be hocam, bende araba kullanıyorum lastiğime poşet değse fark edip 100 metre en geç olsun hadi 200 metre sonra duruyorum, altına birini aldıktan nasıl 3 kilometre sonra durabilir bir araç? Tır dahi olsa o kadar duramaz, ki o yollarda her yer radar radar radar ne kadar hızlıymış ki o zaman bu araç o kadar öte de durmuş?
 
Katılım
12 Mar 2014
Mesajlar
281
3 km mi ? inanmam ya yalandır. Şöför olmaya gerek yok İQ seviyesi 10'un üzerindeki herkes bunun farkına varır. 3 km insan sürüklemek ne bidonun bile farkına varıyor insan olmaz abi yok....

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:44 ----------

Allah rahmet eylesin, tam 2 aydır her gün o yolu Marmara Ereğlisine kadar gidip geliyorum. Gerçekten gözlemlerim şu şekilde;

Tekirdağ'ın araba ve benzeri vasıta sürücüleri motosiklet sürücülerine karşı oldukça dikkatli ve büyük bir kısmı saygılı. (Motosiklet sürücüleri hariç elbette) Öyle ki oraya alışınca İstanbul'da aynı tepkiyi göremiyorum diye üzülüyordum. Fakat başıma defalarca o yolda şu geldi ki bilmem nerenin nerenin plakaları resmen yolda beni tahrik etmeye çalışıyorlar ve yarışa davetiye çıkartıyorlar. Sanırım bu arkadaşlar "Laaa allahın şoparı bununla mı beni geçeceğük" gibi bir mantıkla devreye giriyor. Ulan benim altımda var 150 yarışsak ne fark eder? Yani, ön yargılı davranmak istemiyorum ama biraz düz mantık be hocam, bende araba kullanıyorum lastiğime poşet değse fark edip 100 metre en geç olsun hadi 200 metre sonra duruyorum, altına birini aldıktan nasıl 3 kilometre sonra durabilir bir araç? Tır dahi olsa o kadar duramaz, ki o yollarda her yer radar radar radar ne kadar hızlıymış ki o zaman bu araç o kadar öte de durmuş?


olay farketmeme olayı hocam 3km fren mesafesimi olur. nasıl farkedemez aklım almıyo. Allah rahmet eylesin.
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
381
Farketmemesi imkansız,farketmiştir elbet ama hayatını kaybeden arkadaş ayakta yaya durumunda olmadığı için savrularak aracın altına girdiği için kedi veya köpeğe çarptığını düşünerek onun kaygısızlığıyla ilerlediğini düşünüyorum..

Öyle düşünmüş bile olsa insan yinede durur bir bakar öldümü kaldımı..

İlerlemeye devam ederken aracın altına takıldığına dair bir işaret duyunca durup bakmış gibi görünüyor..
 
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
1,522
Büyük olasılık kaza mahallinden sıvışma durumundaydı,ama merhumun bedeni buna izin vermemiş belliki
Allah rahmet eylesin
 
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
625
yönetici arkadaşlar, yada abi, yada kardeş yorumu silme lütfen, bu adam , şayet doğru ise, bu o.ç nasıl 3 km altındaki insanı anlamadan gitmiş ölene rahmet olsun ama haber doğru ise bu şahıs tam bir o.ç dir
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Nasıl bir olaydır yahu....
Allah gani gani rahmet etsin....
Herkese hayırlı ölümler nasip etsin ya rabbim....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst