bak ya babam 20 yıldır araba kullanır hiç dizel almamıştı 2 ay önce dizel araba aldık ilk defa ve ekstra vergi vay .........
Aslında "Atık su vergisi" adı altında zaten z.çtığımız moktan vergi alınıyor şu anda.Ama henüz gaz fazından vergi alamıyorlar.Yakında ona da bir yol bulurlar.yakında tuvaletlere bile sayaç koyup sıçtığımız kadar ödetirler..
Yeni haberlere göre, insanlardan da ağırlıklarına göre, kaldırım aşındırma vergisi gelecekmiş; zayıflamaya başlayın, ayrıca yine insanlardan "atık gaz bertarafı "adı altında çıkardıkları gaza göre vergi alacaklarmış. Tıpaları hazırlayın:queen: