- Katılım
- 20 Ara 2006
- Mesajlar
- 974
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar birden fazla kişiden duydum Otobana motosikletler yasaklanıyormuş diye hatta bir Motosiklet sitedede bahsediyordu. Merak ettim araştırdım Karayolları Genel Müdürlüğü nün sitesine de baktım fakat bişe bulamadım bu konuda bilginiz varmı. Eğer gerçek olursa Biz İl grupları için hiç iyi olmayacak.