Oto sürücülerine dikkat

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2004
Mesajlar
123
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar bugün akşam üzeri Gebze'den İstanbul'a gelirken E-5 üzerinde iki tehlike atlattım. İkisi de aynı. Birbirinin fotokopisi adeta.

Birincise Gebze-İstanbul E-5 yolu Şekerpınar sapağında. Ben en sağ şeritten 90 km ile gidiyorum. Orta şeritten giden bir araç hiç sinyal vermeden bodoslama önüme kırdı ve Şekerpınar Otoban girişine saptı. Adama çarpmamak için son anda ben de o yola girdim. Bir sürü küfür kalay gazledi gitti. O.Ç.

10 dakika sonra bu kez kartal köprüsüne yakın yerde bir benzin istasyonuna girmeye karar veren bir bayan. Olay tıpkısının aynı. Orta şeritten hop direksiyonu kırdı hiç sinyal vermeden ani kararla benzinliğe daldı. Oradan yanyola geçti.

Ben de girdim benzinliğe. Karıya bir sürü küfür ettim. Duydu mu bilmiyorum. Elini kaldırdı. Artık özür olarak herhalde..

Lanet olsun dedim.

Siz siz olun aman ha, bir anlık dalgınlık bile olsa yapmayın. Ben bu iki olayda da sinyal olmadığ için gafil vaziyette kaldım. Amman dikkat..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
649
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ülkemizde motosiklete pek sıcak bakılmıyor ancak, trafikte otomobillere iyi bakmak gerekiyor.
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun kardeş.:rendeer:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
geçmiş olsun arkadaşım. gördüğüm kazalarda en çok nedenlerden birisi bu. kenardan giden motosikleti görmeyen gikiz aynaya bakmaktan aciz insanlar önüne kırıp motosikletliyi tehlikeye atıyolar.
 
Katılım
10 Ocak 2006
Mesajlar
272
geçmiş olsun. yollarımızda araba kullanan öküzlerden baya var. aslında birini yakalayıp meydan dayağı atacaksın o zaman anlar. lafla anlamayacak kadar öküzdür bunlar. zaten öküz olmasa yapmazlar ve düşünürler. aslında bunlara öküz demek öküze hakaret olur. bunlar daha aşağı mahluklar. belki de tek hücrelidirler.
 
Katılım
10 Ocak 2006
Mesajlar
272
geçmiş olsun. yollarımızda araba kullanan öküzlerden baya var. aslında birini yakalayıp meydan dayağı atacaksın o zaman anlar. lafla anlamayacak kadar öküzdür bunlar. zaten öküz olmasa yapmazlar ve düşünürler. aslında bunlara öküz demek öküze hakaret olur. bunlar daha aşağı mahluklar. belki de tek hücrelidirler.

yahu bunasıl oldu iki mesaj birden. :silent:
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
397
gecmıs olsun
bugun benımde şirinevlerde başıma geldı e 5 te sol serıtten gıderken arabanın bırı orta şerıtten onume kırıverdı son anda kurtardım
4 teker surucusu gercekten gormemıs benı defalarca ozur dıledı

daha fazla gorunur olmak ıcın daha ne yapabılırızkı farımda acıktı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst