OTO KİRALAMAK İSTEYEN VAR MI?

Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
otomatik olup elinde olan arabaların yıllık kiralama için aylık fiyatlarını yazarmısın bide isteğe göre sıfır alıp kiralıyomusun...
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
trasher, hyundai 2002 70 binde aylık 900 +kdv

sıfır şu anda almıyoruz...
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
hımm eğer eline başka otomatik geçerse bana [email protected] den mail geçermisin açık konışıyım aylık 1 milyara megane 2 2005 full otomatik kiraladık eğer böle astra honda corsa focus ne biliyim megane dan biraz daha ucuz segmentte bi otomatik oto eline geçerse varsa elinde yada gelirse bana kesinlikle mail at ama bu fiyat çok fazla teşekkürler cevap için :thumleft:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fedo araba kiralamaya devam mı nerdeysen çık piyasaya akşam bekliyorum seni
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
bmw

abi hayalimde hep BMW CİP X5 VAR...bulurmusun kiralamak isterim uygun fiyat verirsen..ful kasko haftasonu için ..by
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst