ÖSS Sonuçları Açıklandı - Yaşasın ilk 500'e girmişim

Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
geçen sene giren sayısından ve üniversitenin aldığı bölümün yüzdesinden kaçıncı sıradaki öğrenciyi aldığını görün ve bu sene sınawa giren sayısı ve yüzdelik diliminizle kaçıncı sırada olduğunuzu görün ve ona göre tercih yapın
Örnek 2007 ÖSS 1.000.000 (giren öğrenci sayısı)
%20 (üniversitenin aldığı en son yüzdelik oran)
Bu demek oluyoki sınawda 2yüzbininci öğrenci bölüme girmiş

2008 ÖSS600.000 (giren öğrenci sayısı)
%30 (sizin başarı oran yüzdeniz)
Bu demek oluyoki sınawda 180bininci öğrencisiniz , geçen sene istediğiniz bölüm 200bininci ğrenciyi aldığına göre o bölümü yazabilirsiniz


abi siz baltacı mehmet paşanın döneminden sanırım :p
ben sağ kol müdürlüğü yaparken onlar maliye hesaplarına bakıyodu :p
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
bende say 1 den 326 aldım yeter de artar bile
meslek lisesi memleket lisesi forever :cherry: :p
 
Katılım
26 Tem 2007
Mesajlar
163
Biz öss de 300'ün üstüne çıksak benzin biter herhalde.Ama yine düşük puan alan arkadaşlarda üzülmesinler.Okul giriş puanları düşecek diyorlar bu yıl giren çok azmış sınava gerçi ben üniversite ögrencisiyim ben öss heyecanını 2 yıl önce tatmıştır tam bir aksiyon oluyo hele sonuçları beklemek yok mu öldürüyo insanı Allah sabır versin arkadaşlar.Ben yine edebiyat parçaladım.Kusura bakmayın.Herkez istedigi yere yerleşir işAllah.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Tem 2008
Mesajlar
26
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Boşverin okulu ticarete atılın genç yaşta yıllar geçiyor okumakla sonra bişey yok.En güzeli ticaret para ticarette var allah herkese kendi işini nasip etsin:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst