- Katılım
- 26 Eki 2006
- Mesajlar
- 907
::
abi siz baltacı mehmet paşanın döneminden sanırım![]()
Yok abicim yok ben de Tayyeap dönemindenim, maksat geyik ya, ondan gittik o dönemlere kadar :cherry: :wiinkk:
geyiği biraz uzatmaktan bişey olmaz heralde?
::
abi siz baltacı mehmet paşanın döneminden sanırım![]()
ben sağ kol müdürlüğü yaparken onlar maliye hesaplarına bakıyoduabi siz baltacı mehmet paşanın döneminden sanırım![]()