- Katılım
- 21 Mar 2006
- Mesajlar
- 88
- Konu Yazar
- #1
:salut: arkadaşlar sınava giriş kimliğimi kaybettim (sende çok salakmışsın diyebilirsiniz hak veririm) okula gittim beni üniversiteye yolladılar.Cumhuriyet Üni. ÖSYM merkezine gittim haftaya Ankara'dan isteyelim gelsin dedi. niye diyince bizim renkli yazıcımız yok dedi az daha orayı dağıtıyodum
Neyse en sonunda Ankara'dan elden aldırdım da rahatladım.Koskoca Üniversitede renkli yazıcı yokmuş bu nasıl iş...:silent:
Neyse en sonunda Ankara'dan elden aldırdım da rahatladım.Koskoca Üniversitede renkli yazıcı yokmuş bu nasıl iş...:silent: