osmanlı motor

Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
İlginç Shangai yakınlarında bi fabrika olayı.Motorlar tırışka.Ama sloganlar çok iddialı.Tuhaf geldi bana.Adamlar Tüketici haklarını koruyacaklarına yemin falan etmişler sitede:p

ilnapoli' Alıntı:
açılmıyo sayfa?
http://www.osmanlimotor.com
Bunu yaz dostum.Arkadaş türkçe karakter kullanmış
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
15 Tem 2005
Mesajlar
3
yav bu scooterlar her markada birbirine benziyor. bence Türkiyede bunlar iş yapamaz özellikle UĞUR MONDIAL varken. motorlar hemen hemen aynı fakat mondialin servis ve garantisi daha iyi. FMC E-CHARM-150 modeli hoşuma gitti sadece 13hp en azından değişik bi tip yapmışlar :queen:
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
site hack lenmis o yuzden kapali simdi girdim , fabrika sitesi ise calisiyor yine ayni modeller kusacam artik.Bir tek cross lari biraz gusel.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
herhangi bir model hakkında bilgi içermediği için başlığı moto sohbet bölümüne taşıyorum
bu bölüme açılacak başlıklarda modele yönelik bilgi olmalıdır........
 
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
249
osmanlı motor( banhe 125cc) buda resmi kendi motorum 2500 km de ufak defek sorunlar oldu ama hiç yolda koymadı verdigin paranın hakkını veriyor daha ne olsunverdigin paraya göre hizmet iyi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst