Osmaniye ,Il Emniyet, Müdürlüğün'den

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
134
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:farao:SAYIN ARKADAŞLAR 05.04.2009 PAZAR GÜNÜ OSMANİYE İL EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜMÜZCE DÜZENLENEDEN VE TÜRKİYE GENELİNDE OLACAKTIR; OLURSA ŞAYET YURT DIŞINDAN KATILIMLARLA GÜZEL Bİ GEZİMİZ OLACAKTIR VE AYRICA İLK YARDIM EĞİTİMİ KONUSUNDA BİLGİLER VERİLECETIR .SİZ BÜTÜN ARKADAŞLARIMIZ DAVETLİDİR.

TURUN AMACI ;
1: KASK TAKMANIN ÖNEMİ:farao:
2:İLK YARDIM
3:MOTORLARI FARK EDİN .. HAKKINDA OLACAKTIR VE YEMEKLİ OLACAKTIR

KATILIMCILARIN
BENİMLE İRTİBATA GECMESI ONEMLE DUYRULUR....
[email protected]
[email protected] ziyaretci defterine yazı yazmaları onemle duyrulur.
5387845383
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst