- Konu Yazar
- #1
Haziran ayinda eskisehirden yalovaya gitmek icin osmangazi otobanini kullandim.
Gemlik girisindeki giselerden camda yapistirilmis durumda olan hgs kartimi okudu yesil isik yandi ve gectim.
Altinova cikisindan otobandan cikarken bariyerli olan giselere yaklastim ve bariyer acilmadi. gisedeki calisan eleman hgs kartimin okunmadigini nakit olarak gecmek zorunda oldugumu soyledi. Hgs kartimi giriste okudugunu, icinde bakiye oldugunu, nakit olarak odemek istemedigimi soyledim.
Bana fis verip daha sonradan belirlenen bankalara odeyebilecegimi soyledi.
10 dakikalik tartismanin ardindan fisi aldim ve gittim.
bankada calisan bir arkadasima anlattim ilk kez karsilastigini soyledi bankayada gitmedim.
2 gun once evime icra kagidi geldi, 8.35 tl gecis ucreti 83.50 tl ceza toplam 91.85 tl odeme emri var.
Bugun adliyeye gittigimde itiraz edip dava acilacagini, haksiz bulunursam 300 lira avukat vekil ucreti odeyecegimi soylediler.
Normalde hgs kartimda bakiyr oldugu taktirde kacak gecisler bakiyeden dusmuyor mu?
Itiraz etsem boyle bir davanin emsal karari var mi?
Ne yapacagima karar veremedim ne yapmaliyim, bilen arkadaslardan yardim istiyorum simdiden tesekkur ederim.
Gemlik girisindeki giselerden camda yapistirilmis durumda olan hgs kartimi okudu yesil isik yandi ve gectim.
Altinova cikisindan otobandan cikarken bariyerli olan giselere yaklastim ve bariyer acilmadi. gisedeki calisan eleman hgs kartimin okunmadigini nakit olarak gecmek zorunda oldugumu soyledi. Hgs kartimi giriste okudugunu, icinde bakiye oldugunu, nakit olarak odemek istemedigimi soyledim.
Bana fis verip daha sonradan belirlenen bankalara odeyebilecegimi soyledi.
10 dakikalik tartismanin ardindan fisi aldim ve gittim.
bankada calisan bir arkadasima anlattim ilk kez karsilastigini soyledi bankayada gitmedim.
2 gun once evime icra kagidi geldi, 8.35 tl gecis ucreti 83.50 tl ceza toplam 91.85 tl odeme emri var.
Bugun adliyeye gittigimde itiraz edip dava acilacagini, haksiz bulunursam 300 lira avukat vekil ucreti odeyecegimi soylediler.
Normalde hgs kartimda bakiyr oldugu taktirde kacak gecisler bakiyeden dusmuyor mu?
Itiraz etsem boyle bir davanin emsal karari var mi?
Ne yapacagima karar veremedim ne yapmaliyim, bilen arkadaslardan yardim istiyorum simdiden tesekkur ederim.