Osmangazi otobanindan kaçak geçis ve ceza

Katılım
21 May 2015
Mesajlar
84
Haziran ayinda eskisehirden yalovaya gitmek icin osmangazi otobanini kullandim.
Gemlik girisindeki giselerden camda yapistirilmis durumda olan hgs kartimi okudu yesil isik yandi ve gectim.
Altinova cikisindan otobandan cikarken bariyerli olan giselere yaklastim ve bariyer acilmadi. gisedeki calisan eleman hgs kartimin okunmadigini nakit olarak gecmek zorunda oldugumu soyledi. Hgs kartimi giriste okudugunu, icinde bakiye oldugunu, nakit olarak odemek istemedigimi soyledim.
Bana fis verip daha sonradan belirlenen bankalara odeyebilecegimi soyledi.
10 dakikalik tartismanin ardindan fisi aldim ve gittim.
bankada calisan bir arkadasima anlattim ilk kez karsilastigini soyledi bankayada gitmedim.
2 gun once evime icra kagidi geldi, 8.35 tl gecis ucreti 83.50 tl ceza toplam 91.85 tl odeme emri var.
Bugun adliyeye gittigimde itiraz edip dava acilacagini, haksiz bulunursam 300 lira avukat vekil ucreti odeyecegimi soylediler.

Normalde hgs kartimda bakiyr oldugu taktirde kacak gecisler bakiyeden dusmuyor mu?

Itiraz etsem boyle bir davanin emsal karari var mi?

Ne yapacagima karar veremedim ne yapmaliyim, bilen arkadaslardan yardim istiyorum simdiden tesekkur ederim.
 
Katılım
6 May 2014
Mesajlar
348
Sizin yaşadıgınız durumu bende yaşadım. Ben nakit ödedim. Çünkü gişedeki görevli banada sistemin orda bu şekilde çalışmadıgını hatta sistemin plakamı dahi göremedigini söyledi. Bende banka ile uğraşmamak için nakit ödedim.

Bence siz 90 Tl 'yi ödeyin kurtulun. Onlar orda size çözüm önermişler siz ısrarla diretmiş ve söyleneni yapmamışsınız, hata sizde. Böyle ıvırzır işler için uğraşmayın hem değerli vaktinize hemde paranıza yazık. :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
O köprüyü kullanmayın. Benim gibi boykot edin. Böylece arabası bile olmayanların o köprünün parasını ödemesini sağlayın ki milletin kafasına dank etsin. Eyvah biz kimi seçtik desinler.
 
Katılım
21 May 2015
Mesajlar
84
Hgs yi okumamasi cok sacma geldi bana sonucta orasida hgs ile gecilebilen bir karayolu.
Isletmesini ozel sirkete verdiler boyle seylerle ugrastiriyorlar.
Devletin ucretli yolu olsa hgs bakiyesinden duser en kotu vergi borcu gelir. Icra kagidi nedir. birdaha hayatta kullanmam o yolu zaten..
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
hic ugrasma devlet kendine kazık atmaz ne olursa ol sen suclusundur . cezanı öde kurtul

ayrıca aynen arkadasın dedigi gibi o köprüyü kullanmayın ne gerek var vapura binin.
 
Katılım
17 Tem 2013
Mesajlar
266
Adam köprüyü değil , yolu kullanmış , siz yine köprüye giydirmişsiniz...:queen: tebrikler..
 
Katılım
28 Tem 2010
Mesajlar
1,667
İtiraz et. HGS de bakiye var. Adamlar plakanıda okumuşlar. Sistem HGS etiketini okumamışsa senin suçun değil. Kaçak geçmemişsin niye ceza ödeyesin.

Fakat senin aldığın fişte "HGS'den çekmeyin parayı ben bankaya ödeyeceğim" gibi bir şey yazıyorsa geçmiş olsun suçlu durumdasın demektir. Faiziyle cezasıyla alırlar o parayı.
 
Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1,676
O köprüyü kullanmayın. Benim gibi boykot edin. Böylece arabası bile olmayanların o köprünün parasını ödemesini sağlayın ki milletin kafasına dank etsin. Eyvah biz kimi seçtik desinler.
Hahahaha bu şekildemi biz kimi seçtik diyecekler güldürdün beni yahu, adamlar inşallah maşallahla işi götürüyor din üzerinden siyaset yapıyorlar, iki paket makarnaya oy veren beyinler neyin farkına varabilir :)
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Hahahaha bu şekildemi biz kimi seçtik diyecekler güldürdün beni yahu, adamlar inşallah maşallahla işi götürüyor din üzerinden siyaset yapıyorlar, iki paket makarnaya oy veren beyinler neyin farkına varabilir :)

Olsun. Hiçbir şey yapmamaktan iyidir. Birtek ben katılsam bile o köprüyü ömrümün sonuna kadar boykot edeceğim.
 
Katılım
21 May 2015
Mesajlar
84
İtiraz et. HGS de bakiye var. Adamlar plakanıda okumuşlar. Sistem HGS etiketini okumamışsa senin suçun değil. Kaçak geçmemişsin niye ceza ödeyesin.

Fakat senin aldığın fişte "HGS'den çekmeyin parayı ben bankaya ödeyeceğim" gibi bir şey yazıyorsa geçmiş olsun suçlu durumdasın demektir. Faiziyle cezasıyla alırlar o parayı.

Bende hgs de bakiye var kacak gecmedim diye itiraz etmeyi dusunuyorum.
Burasi Ozel sirket boyle bir uygulamasi yok diye mahkemede hakli cikarsa 300 lira avukat vekalet ucreti odeyecekmisim o dusundurdu beni.
 
Katılım
1 Ocak 2016
Mesajlar
46
Koy ..tüne rahvan gitsin. Ver kurtul uğraşma. Söylenecek o kadan çok şey varki. Ama söyleyemiyorum.
 
Katılım
25 Ağu 2016
Mesajlar
197
O köprüde katakulli var, bana da aynısını yaptılar HGS de olmasana rağmen geçittirmedi (plaka okumuyor falna filan) uyduruk bahaneler. Dolandırılıyor ama dava açsanda kazanamazsın adam köprü ihalesini almış senin davanı mı kazanamayacak?

Ben sıkıldım valla bu ülkede ya
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
başıma gelse ödemem.
uğraşırım, mesaimi, paramı veririm yine ödemem.
örnekleri de var.
bulaşmamak düşüncesi nahoş.
motosiklete vergi ödüyorsam o sistem beni de görecek, dava açmak istemezsen bimere ya da benzerlerine başvur.
kimsenin sesinin çıkmadığı iki askerimizin yakıldığına dair videolar var.
daha ne olabilir ?
 
Katılım
6 Şub 2014
Mesajlar
346
Moruk bu ülkede sistem farklı çalışıyor. O cezayı ses çıkarmadan öde. Sonraki geçişlerinde bu videodaki yöntemi kullan ;)

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst