Osman Pamukoğlunun Ve Partisinin Perinçeği Destekleme Kararı..

Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
yok siyasete giren bozuluyor şu siyasetten nefret ediyorum çıkarları için kendilerinden ödün veriyorlar. osman pamukoğlunu severim ama geçmişe dönüp bir baksın alzheimer mı oldu nedir
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Siyaset mi? Yolsuzun yol bulması...
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
[url]https://i.hizliresim.com/RDLnzn.jpg[/url]

Hey gidi günler hey. Nereden nereye.

Bu resim ile ilgili Perinçek'in detaylı anlatımları var.
Körfez savaşı öncesi çekilmiş bir resim. Bu resmi de kendisi yayımlamıştır. Bu ziyaretten sonra güney doğuda siyaset yapmaya çalışan işçi partisinin tüm il ve ilçe başkanları öldürülmüştür. 99'da apo sorgusunun Perinçek ile ilgili kısımlarını okumanızı tavsiye ederim.
 
Katılım
3 May 2016
Mesajlar
576
Osman Paşanın zaten üç beş tane oyu var. Doğu Perinçek yüzünden korkarım onu da alamayacak.
 
Katılım
14 Ara 2016
Mesajlar
72
Doğu Perinçek i basit bir siyasi figür zannedenler yanılır. Apo ile olan fotoğrafı için de sığ perspektif içersinde kanaat sahibi olanlar da öyle. Vazife gereği konuşlandığı ve bulunduğu durumlar vardır. Bazen Apo nun, bazen de 15 Temmuzdan önce olduğu gibi Erdoğan a yakın olması gerekmiştir. Osman Pamukoğlunun onu desteklemesi kadar doğal bir şey yoktur. Keza onlar için ezel ve ebed görüşler ortaktır.
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Bu resim ile ilgili Perinçek'in detaylı anlatımları var.
Körfez savaşı öncesi çekilmiş bir resim. Bu resmi de kendisi yayımlamıştır. Bu ziyaretten sonra güney doğuda siyaset yapmaya çalışan işçi partisinin tüm il ve ilçe başkanları öldürülmüştür. 99'da apo sorgusunun Perinçek ile ilgili kısımlarını okumanızı tavsiye ederim.

Bu fotoğrafla ilgili Perinçek in ne dediği beni fazla enterese etmiyor ama elini sıktığı keko eminin ne havalara girmiştir. Kendini böyük adam oldum zannetmiştir, moral ve motivasyon olmuştur. Düşünsene hiç kimsenin farkında olmadığı biri olarak yaşarken örgütü sayesinde kimler gelip elini sıkıyor aferin böyük adam oldun böyle devam et diyor. Bu keko bu moral ve motivasyonla ne karakollar basmıştır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:24 ----------

Osman Pamukoğlunun onu desteklemesi kadar doğal bir şey yoktur.

Osman Pamukoğlu istediğini desteklerde problem Osman Pamukoğlunu destekleyen yok. Kendi kendine gelin güvey oluyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
1,836
Osman paşayı aldığı oy üzerinden değerlendirmek yanlış olur. Baraj zımbırtısı yüzünden oy vermek isteyip veremeyen çok. Vatanseverliğinden şüphe edecek veya aksini idda edecek kimselerin muhakkak kuyruğuna basmıştır. Perinçek’e gelince benim gözümde Ergenekondan yargılanmış herkes vatanseverdir. İki ismin ortak paydası varmış ki Osman paşa orayı işaret etmiş.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Osman paşayı aldığı oy üzerinden değerlendirmek yanlış olur. Baraj zımbırtısı yüzünden oy vermek isteyip veremeyen çok. Vatanseverliğinden şüphe edecek veya aksini idda edecek kimselerin muhakkak kuyruğuna basmıştır. Perinçek’e gelince benim gözümde Ergenekondan yargılanmış herkes vatanseverdir. İki ismin ortak paydası varmış ki Osman paşa orayı işaret etmiş.
Demek o kadar çok değil ki baraj, belli başlı partiler için bir zımbırtı ama onlar için hala bir sorun.

Ülkenin gittikçe dibe battığı bu günlerde Erdoğan'la açıktan ortaklık kuran aklı başında kimsenin vatan sevgisinden bahsetmek mümkün değil bence.

Bir de çocuk muyuz yahu? İnsanların bilinemez özellikleri olan "vatan sevgisi" gibi muğlak ve suistimale açık ibarelerden mezun olsak da adamakıllı gerçekçi şekilde ifade etsek fikirlerimizi.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Bu fotoğrafla ilgili Perinçek in ne dediği beni fazla enterese etmiyor ama elini sıktığı keko eminin ne havalara girmiştir. Kendini böyük adam oldum zannetmiştir, moral ve motivasyon olmuştur. Düşünsene hiç kimsenin farkında olmadığı biri olarak yaşarken örgütü sayesinde kimler gelip elini sıkıyor aferin böyük adam oldun böyle devam et diyor. Bu keko bu moral ve motivasyonla ne karakollar basmıştır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:24 ----------



Osman Pamukoğlu istediğini desteklerde problem Osman Pamukoğlunu destekleyen yok. Kendi kendine gelin güvey oluyor.

Perinçek'in açıklamaları ve ne için gittiğini öğrenmeden sadece bir resme bakıp ön yargı ile fikir yürütürsünüz.
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Perinçek'in açıklamaları ve ne için gittiğini öğrenmeden sadece bir resme bakıp ön yargı ile fikir yürütürsünüz.



Bunları yapanların elini sıkan kişinin bana anlatabilecek hiç bir şeyi yok bırakın ben anlamadan, dinlemeden ön yargılarımla yaşayıp gideyim.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
170
Aslında tüm cevaplar her zaman ortadadır sadece bu kadar belli olması onu inanılmaz kılıyor.
Koca devletler ne hikmetse kendine sözüm ona bunca zarar veren terör elebaşlarını bulup yok etmez?
Ülkeleri neden hep zenginler yönetir?
Neden hep cephede ön safta halkın çocukları ve düşük rütbeliler çarpışır?
(Yönetim,komuta kısmı cephede olmaz demeyin)
Neden Her ülkede varlıklı aileler dokunulmazdır?
Vatan millet aşkına ölelim öldürelim tamam ama bu tiyatroyu da azıcık bilelim arkadaşlar.
“Vatan,barış zamanı zenginlerin,savaşta ise fakirlerindir”
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst