gcc_ondr' Alıntı:öyle özel bir makineyle çekilmedi hocam, altı üstü HP PHOTOSAMART M407 digital fotoğraf makinesi, geneli macro modunda çekildi, diğer ayarlar otomatik ayarları idi, sadece bir kaçında gölgede kalanların aydınlık modu arttırıldı o kadar, ama makine dediğim gibi sade 4.1 megapiksel bir makine...saygılar
gcc_ondr' Alıntı:haklısın yılmaz, senin çene benimkini nasıl döverse, senin makinede benim makineyi öyle döver:queen: