ortaköyden motosiklet manzaraları

Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
342
bugün şöyle ortaköye doğru bir açılayım dedim, hava günlük güneşlik, insanın kanı kaynıyor, gezerken bir yerde çok güzel motorlar gördüm, ee dedim bari bunları resmedeyim, umarım sizde beğenirsiniz...:)















 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
çok güzelmiş vespa. teşekkürler önder :)

231ew.jpg
 
Katılım
12 Tem 2004
Mesajlar
170
fiyatları ne kadardı aklında kaldıysa dostumm.. vmax ve vespaya bayıldım gercekten... bide vidaadam a :)
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
342
tdm 15 ytl idi sanırım, vmax 20 ytl idi, vespada 20 civarıdır, öbürlerini bilemiycem ama onlarda boyutuna göre fiyatı artıyor...saygılar
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
güzel gezmişsin:queen: manzaralar güsel paylaşım için teşekkürler:queen:
 
Katılım
12 Tem 2004
Mesajlar
170
bi gidip alayım... saol dostum paylastıgın icin.. çalışma masamda guzel durucaklar :cat:
 
Katılım
22 Nis 2006
Mesajlar
118
ya dostum çok saol bunlar çok güzel paylaştığın için teşkürle::bounce:
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
valla gerçeğini alamadık bari bunladan alalım diyorum .. nediyorsunuz arkadaşlar:queen:

bu arada bu fotoğraflar hangi makine ile ve ayarlarda çekildi paylaşırsan çok sevinirim. bende fotoğrafla ilgileniyorum..
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
342
öyle özel bir makineyle çekilmedi hocam, altı üstü HP PHOTOSAMART M407 digital fotoğraf makinesi, geneli macro modunda çekildi, diğer ayarlar otomatik ayarları idi, sadece bir kaçında gölgede kalanların aydınlık modu arttırıldı o kadar, ama makine dediğim gibi sade 4.1 megapiksel bir makine...saygılar
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
gcc_ondr' Alıntı:
öyle özel bir makineyle çekilmedi hocam, altı üstü HP PHOTOSAMART M407 digital fotoğraf makinesi, geneli macro modunda çekildi, diğer ayarlar otomatik ayarları idi, sadece bir kaçında gölgede kalanların aydınlık modu arttırıldı o kadar, ama makine dediğim gibi sade 4.1 megapiksel bir makine...saygılar

benim makinem seninkini döver önder. :p
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
342
haklısın yılmaz, senin çene benimkini nasıl döverse, senin makinede benim makineyi öyle döver:p :queen:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
gcc_ondr' Alıntı:
haklısın yılmaz, senin çene benimkini nasıl döverse, senin makinede benim makineyi öyle döver:p :queen:

çene mi.:p konuş diye yalvarırlar bana yav. o kadar sessizim. nerden çıkarıyorsunuz bunları bilmiyorum. :queen:

başlığın içine ettin yılmaz deme sonra:cherry:
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
abi harika bunlar ya.. ilk görüşte gerçek sanmıştım.. :cat: istanbula yolum düştüğünde ilk işm bunlara bakmak olacak.. :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst