Yani burda herkes kendi kullandığı kask ile ilgili yorum yapar ama her kafaya her kask olmaz yani özetle kendi kaskını burdaki yorumlara göre seçme. Git bayilere dene dokun gör incele. Kendi kullandığım kask ile ilgili yorumlarım
Nolan N86
- Kafama tam uydu 2 yıldır kullanıyorum çok az büyüme yaptı ilk aldığımdaki sıkılık yok tabi,(bundan yana bir şikayetim yok aksine konforundan çok memnunum)
- Güneş vizörü biraz kısa kalıyor belki N87 de bunu düzeltmişlerdir bilemiyorum
- Pinlock başarılı, ancak iyi takılması gerektiğini sonradan anladım az kalsın ben de çıkarıp yenisini alacaktım ama şu an ilk takılmış gibi sıfır buğu. Silikonları da bozulmadı hiç. Yeni iken üzerinde bir koruyucu tabaka oluyor zamanla bu bozuluyor komple temizleyip saç kurutma makinesi ile vizörü ısıtarak takıyorsunuz kenarındaki vidaları da döndürerek sıkıştırıyorsunuz teknik bu. Microfiber cam bezi ve LCD ekran temizleyici sprey kullanıyorum.
- Rüzgar gürültüsü bayağı var özellikle 100km/h'den sonra fena, uzun yolda uzun süre gidecekseniz kulak tıkacı tavsiye ederim. Çok muzdarip değilim ama HJC nin CS14 model kaskı bundan sessiz.
- Alt çene pedi çok kötü değil boyunluk kullanırsanız ordan rüzgar almazsınız.
- Yarım açılma pozisyonu 1cm'den çok az birkaç mm aralık kalabiliyor.
- Çene kayışı microlock kilidin yeri güzel, hjcninki kayışı boğazıma dayanıyor o yüzden sevmedim.
Bunu neden aldım
1-Denediğim kasklar içinde kafama tam uyduğu için,
2-Güneş vizörü olduğu için
3-Pinlocku standart olduğu için.
4-Desenini beğendiğim için (düz renk değil)
5-Bütçeme uyduğu için
Nolan N86
- Kafama tam uydu 2 yıldır kullanıyorum çok az büyüme yaptı ilk aldığımdaki sıkılık yok tabi,(bundan yana bir şikayetim yok aksine konforundan çok memnunum)
- Güneş vizörü biraz kısa kalıyor belki N87 de bunu düzeltmişlerdir bilemiyorum
- Pinlock başarılı, ancak iyi takılması gerektiğini sonradan anladım az kalsın ben de çıkarıp yenisini alacaktım ama şu an ilk takılmış gibi sıfır buğu. Silikonları da bozulmadı hiç. Yeni iken üzerinde bir koruyucu tabaka oluyor zamanla bu bozuluyor komple temizleyip saç kurutma makinesi ile vizörü ısıtarak takıyorsunuz kenarındaki vidaları da döndürerek sıkıştırıyorsunuz teknik bu. Microfiber cam bezi ve LCD ekran temizleyici sprey kullanıyorum.
- Rüzgar gürültüsü bayağı var özellikle 100km/h'den sonra fena, uzun yolda uzun süre gidecekseniz kulak tıkacı tavsiye ederim. Çok muzdarip değilim ama HJC nin CS14 model kaskı bundan sessiz.
- Alt çene pedi çok kötü değil boyunluk kullanırsanız ordan rüzgar almazsınız.
- Yarım açılma pozisyonu 1cm'den çok az birkaç mm aralık kalabiliyor.
- Çene kayışı microlock kilidin yeri güzel, hjcninki kayışı boğazıma dayanıyor o yüzden sevmedim.
Bunu neden aldım
1-Denediğim kasklar içinde kafama tam uyduğu için,
2-Güneş vizörü olduğu için
3-Pinlocku standart olduğu için.
4-Desenini beğendiğim için (düz renk değil)
5-Bütçeme uyduğu için