Orta bütçe ile kask önerisi

Katılım
18 Eki 2016
Mesajlar
13
Arkadaşlar kullandığınız ve memnun olduğunuz kasklar varsa lütfen yardımcı olun, sadece resmine ve fiyatına bakıp kask almak istemiyorum benim için kullanıcı yorumu çok önemli. Kısaca aradığım özellikler şunlardır;

-Güvenlik sertifikası olan (DOT,ECE,Sharp +4* vs. gibi)
-Pinlock hazır (ayrıca pinlock camı ucuz olan olursa çok iyi olur)
-Tüm iç pedleri çıkarılabilen/yıkanabilen
-Kaskın içinde intercom için kulaklık yerleri hazır kesilmiş olan

Opsiyonel olarak;

-dahili güneş vizörü olan
-alttan rüzgar almaması için çene pedi olan
-mikro açıklığı olan (vizörün 1 cm kadar açıldığı kasklar varya ondan işte)

bir kask arıyorum. Bütçem 700-800 liradır. Bu saydıklarım dışında renk,model,marka,ses yalıtımı vs.vs. hiçbir şeyin önemi yoktur.

Son olarak Scorpion Exo-2000 air shifter hakkında ne düşünüyorsunuz?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nolan n87 diyorum...
 
Katılım
18 Tem 2017
Mesajlar
505
Ls2 ff323 arrow modeline bakabilirsin dediğin fiyatlarda ve pinlock çıkıyor kutu içerisinden. Gri vizör aldım aynalı 80 tl ye ekstradan. Dot sertifikası ve sharptan 4 yıldızı var
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aslında bakarsan ff323 daha kaliteli . Her yönden. Ses olsun , malzeme kalitesi olsun , şekil olsun ... Hatta bende ff323 istiyordum fakat kafama oturmadı , kafanın biraz oval olması lazım.
 
Katılım
23 Kas 2017
Mesajlar
205
250tl bütçe icin sway mı ls2 mi , alternatif markalar önerebilirsiniz.

sway diyorsanız 806 mı 812 mi
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2017
Mesajlar
1,121
Arkadaş keşke rakam belirtseydin. Bende hjc kullanıyorum, tavsiye ederim. FG17'de güneş vizörü yok bu arada.
 
Katılım
10 Şub 2016
Mesajlar
152
Hjc ıs 17 de saydığın özelliklerin hepsi var sadece interkom kulaklığı için kesilmiş bölüm yok ama bu bir sorun teşkil etmiyor kolaylıkla interkom monte ediliyor. Kask fazla ses alıyor ses alması senin için sorun değilse bence değerlendirebilirsin.
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Hjc ıs 17 de saydığın özelliklerin hepsi var sadece interkom kulaklığı için kesilmiş bölüm yok ama bu bir sorun teşkil etmiyor kolaylıkla interkom monte ediliyor. Kask fazla ses alıyor ses alması senin için sorun değilse bence değerlendirebilirsin.

Hocam Bende Nolan kask vardı HJC IS 17 almayı düşünüyordum HJC ler daha sessiz diye. Üstelik HJC kaskların yapısı kafama çok iyi uyuyor. Eskiden de hjc kaskım vardı.

Şimdi siz IS 17 fazla ses alıyor deyince garipsedim doğrusu. Yakın fiyatlara (kampanyalarla) AGV K5 kask alınabiliyor.

Acaba hangisi daha sessizdir hiç kıyaslama şansınız oldu mu?
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Nolanla 50 km hizla falan dusmustum fi tarihinde. Aklima gelince beynim hala zonkliuyor kafamda korkunc bir aci olusmustu. Direk cope atmistim o kazadan sonra.

Yani korudu mu korudu, da korkuttu. O gunden sonra kask masrafimi motorla ayni oncelige koydum, sadece gercekten iyi kasklar takiyorum o gundur.
 
Katılım
18 Eki 2016
Mesajlar
13
Yorumlar için teşekkür ederim,

LS2 FF323 Arrow
Nolan N87
HJC IS 17

LS2 ve Nolan tavsiye eden arkadaşlara soruyorum acaba kullanıp memnun kaldınız mı yoksa sadece internetten bakıp mı söylüyorsunuz?
 
Katılım
10 Şub 2016
Mesajlar
152
Hocam Bende Nolan kask vardı HJC IS 17 almayı düşünüyordum HJC ler daha sessiz diye. Üstelik HJC kaskların yapısı kafama çok iyi uyuyor. Eskiden de hjc kaskım vardı.

Şimdi siz IS 17 fazla ses alıyor deyince garipsedim doğrusu. Yakın fiyatlara (kampanyalarla) AGV K5 kask alınabiliyor.

Acaba hangisi daha sessizdir hiç kıyaslama şansınız oldu mu?
Hjc rahat bir kask benim kafama da cuk oturdu ama gerçekten gürültülü bir kask. Bundan önce mt revenge kullanıyordum ses konusunda hiç bir fark yok diyebilirim.Nolan, agv kullanmadım kıyaslama yapamayacağım.
 
Katılım
24 Eki 2017
Mesajlar
1,494
Aslında bakarsan ff323 daha kaliteli . Her yönden. Ses olsun , malzeme kalitesi olsun , şekil olsun ... Hatta bende ff323 istiyordum fakat kafama oturmadı , kafanın biraz oval olması lazım.

ls2 nin bu sene çıkardığı tüm markalar muazzam 35 senedir motosiklet tepesindeyim. Eski kullandığımız nolanlar maalesef artık yok iyice kaliteyi düşürdüler ki zaten nolanların her modeli plastik kask. Sway dediğiniz markayı ben türk markası olarak biliyorum. Türk bir markanın cinde üzerine italyan bayrağı ve italyan design logoları vurdurup sway yazdırarak sattığı herhangi bir geçerli sertifikası bulunmayan modeller olduğunu görüyorum. http://www.swayhelmets.com

Hjc isim yaptıktan sonra üretim kalitesini avrupa ve doğu piyasası için çok düşürdü. Şu an piyasada 200 300 liraya bile hjc bulmak mümkün. Tabi kalite olarak piyasada satılan hiç bir kask ile kıyaslama yapılmaması gerekir.

Ls2 bu bütçeler içinde alınabilecek en iyi kask markası. Fakat şunu belirtmekte fayda var güneş vizörlü kasklar hangi marka olursa olsun belirli süratlerden sonra rüzgar ıslık sesi yapıyor 160 180 kmlerden sonra nasıl bir motosiklet kullandığınızda önemli tabi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:46 ----------

Nolanla 50 km hizla falan dusmustum fi tarihinde. Aklima gelince beynim hala zonkliuyor kafamda korkunc bir aci olusmustu. Direk cope atmistim o kazadan sonra.

Yani korudu mu korudu, da korkuttu. O gunden sonra kask masrafimi motorla ayni oncelige koydum, sadece gercekten iyi kasklar takiyorum o gundur.

nolanın son yıllarda çıkan modelleri özellikle çöp. Türkiyedeki kullanıcılar bilinçsizken çok sattı bu marka. Polikarbonun çok extreme birşey gibi sundular piyasaya. Tabi internet yaygınlaşınca polikarbonun aslında bir termoplastiğin alt grubu olduğunu ve meraklı kullanıcıların google polikarbon nedir diye yazdığında karşılarına damacanaların yapıldığı malzeme olduğu görülünce olay komik biryere gitti. Artık kimseye tavsiye etmiyorum.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Kesinlikle Nolan N87 olmaz diyorum.

-Pinlock hazır (ayrıca pinlock camı ucuz olan olursa çok iyi olur)
Pinlock'lu geliyor ama silikonları çok kalitesiz. 1 ayda 2cm'lik bölge açıldı, oradan buğu yapmaya başladı. 2. ayda vizörü yıkarken 2cm'lik bölge 10cm'e çıktı, ben de çıkarıp çöpe attım. Yenisi 130TL miydi neydi, Nolan'a 5 kuruş daha kazandırmam dedim. Raleri universal pinlock aldım 60TL'ye, bariz daha kaliteli.

-Tüm iç pedleri çıkarılabilen/yıkanabilen
Ense pedi çıkabiliyor muydu emin değilim. Ama pedleri gerçekten kalitesiz ve çok yumuşuyor. İlk gün kafama oturan kask, 1 hafta sonra bollaştı, oraya buraya sallanıyor.

-Kaskın içinde intercom için kulaklık yerleri hazır kesilmiş olan
Kendi interkomu için ufacık kulaklık yeri var. Çin malı ucuz interkomlara küçük geliyor, kulaklık havada kalıyor.

-alttan rüzgar almaması için çene pedi olan
Delikli çene pedi var, bir işe yaramıyor. 80'in üstünde giderken kaska giren rüzgarın haddi hesabı yok.

-mikro açıklığı olan (vizörün 1 cm kadar açıldığı kasklar varya ondan işte)
Bu da yok. En az 2 cm açık kalabiliyor, daha azında kapanıyor.
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Yorumlar için teşekkür ederim,

LS2 FF323 Arrow
Nolan N87
HJC IS 17

LS2 ve Nolan tavsiye eden arkadaşlara soruyorum acaba kullanıp memnun kaldınız mı yoksa sadece internetten bakıp mı söylüyorsunuz?

Ben nolan kullanıcısı olarak pek tavsiye etmem. Aşırı ses alıyor kaskları. Birçok farklı model nolan kullanan arkadaşım da aynısından şikayetçi.

Şöyle kaskımı takayım haftasonu güzel uzun bir tur yapayım diyorsanız Nolandan uzak durun, seyehat zehir olur. Üstelik ben uzun yolda kulak tıkacı kullanan birisiyim. Ona rağmen ses seviyesi rahatsız edici.

Yani uzun lafın kısası, sessizlik arıyorsanız Nolan sizin aradığınız kask değil.


Hjc rahat bir kask benim kafama da cuk oturdu ama gerçekten gürültülü bir kask. Bundan önce mt revenge kullanıyordum ses konusunda hiç bir fark yok diyebilirim.Nolan, agv kullanmadım kıyaslama yapamayacağım.


Hocam o zaman başka model bakmaktan çare yok. HJC Rpha serisini araştırayım en iyisi. Fiyat daha yüksek ama almışken sessiz bir şey almak istiyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
1,118
Arkadaşlar kullandığınız ve memnun olduğunuz kasklar varsa lütfen yardımcı olun, sadece resmine ve fiyatına bakıp kask almak istemiyorum benim için kullanıcı yorumu çok önemli. Kısaca aradığım özellikler şunlardır;

-Güvenlik sertifikası olan (DOT,ECE,Sharp +4* vs. gibi)
-Pinlock hazır (ayrıca pinlock camı ucuz olan olursa çok iyi olur)
-Tüm iç pedleri çıkarılabilen/yıkanabilen
-Kaskın içinde intercom için kulaklık yerleri hazır kesilmiş olan

Opsiyonel olarak;

-dahili güneş vizörü olan
-alttan rüzgar almaması için çene pedi olan
-mikro açıklığı olan (vizörün 1 cm kadar açıldığı kasklar varya ondan işte)

bir kask arıyorum. Bütçem 700-800 liradır. Bu saydıklarım dışında renk,model,marka,ses yalıtımı vs.vs. hiçbir şeyin önemi yoktur.

Son olarak Scorpion Exo-2000 air shifter hakkında ne düşünüyorsunuz?

Yamaha kardeşler sitesine bak indirim var. Beğendiğin kaskı daha ucuza alabilirsin
 
Katılım
18 Tem 2017
Mesajlar
505
ben ls2 ff323 arrow modelini kullanıyorum oldukça memnunum. çene pedi istemişsin ayrıca o da var :)
 
Katılım
18 Eki 2016
Mesajlar
13
Kesinlikle Nolan N87 olmaz diyorum.

-Pinlock hazır (ayrıca pinlock camı ucuz olan olursa çok iyi olur)
Pinlock'lu geliyor ama silikonları çok kalitesiz. 1 ayda 2cm'lik bölge açıldı, oradan buğu yapmaya başladı. 2. ayda vizörü yıkarken 2cm'lik bölge 10cm'e çıktı, ben de çıkarıp çöpe attım. Yenisi 130TL miydi neydi, Nolan'a 5 kuruş daha kazandırmam dedim. Raleri universal pinlock aldım 60TL'ye, bariz daha kaliteli.

-Tüm iç pedleri çıkarılabilen/yıkanabilen
Ense pedi çıkabiliyor muydu emin değilim. Ama pedleri gerçekten kalitesiz ve çok yumuşuyor. İlk gün kafama oturan kask, 1 hafta sonra bollaştı, oraya buraya sallanıyor.

-Kaskın içinde intercom için kulaklık yerleri hazır kesilmiş olan
Kendi interkomu için ufacık kulaklık yeri var. Çin malı ucuz interkomlara küçük geliyor, kulaklık havada kalıyor.

-alttan rüzgar almaması için çene pedi olan
Delikli çene pedi var, bir işe yaramıyor. 80'in üstünde giderken kaska giren rüzgarın haddi hesabı yok.

-mikro açıklığı olan (vizörün 1 cm kadar açıldığı kasklar varya ondan işte)
Bu da yok. En az 2 cm açık kalabiliyor, daha azında kapanıyor.


Cevap için teşekkür ederim, Nolan için 3-4 olumsuz yorum daha var bu nedenle listeden çıkarıyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:24 ----------

ls2 nin bu sene çıkardığı tüm markalar muazzam 35 senedir motosiklet tepesindeyim. Eski kullandığımız nolanlar maalesef artık yok iyice kaliteyi düşürdüler ki zaten nolanların her modeli plastik kask. Sway dediğiniz markayı ben türk markası olarak biliyorum. Türk bir markanın cinde üzerine italyan bayrağı ve italyan design logoları vurdurup sway yazdırarak sattığı herhangi bir geçerli sertifikası bulunmayan modeller olduğunu görüyorum. http://www.swayhelmets.com

Hjc isim yaptıktan sonra üretim kalitesini avrupa ve doğu piyasası için çok düşürdü. Şu an piyasada 200 300 liraya bile hjc bulmak mümkün. Tabi kalite olarak piyasada satılan hiç bir kask ile kıyaslama yapılmaması gerekir.

Ls2 bu bütçeler içinde alınabilecek en iyi kask markası. Fakat şunu belirtmekte fayda var güneş vizörlü kasklar hangi marka olursa olsun belirli süratlerden sonra rüzgar ıslık sesi yapıyor 160 180 kmlerden sonra nasıl bir motosiklet kullandığınızda önemli tabi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:46 ----------



nolanın son yıllarda çıkan modelleri özellikle çöp. Türkiyedeki kullanıcılar bilinçsizken çok sattı bu marka. Polikarbonun çok extreme birşey gibi sundular piyasaya. Tabi internet yaygınlaşınca polikarbonun aslında bir termoplastiğin alt grubu olduğunu ve meraklı kullanıcıların google polikarbon nedir diye yazdığında karşılarına damacanaların yapıldığı malzeme olduğu görülünce olay komik biryere gitti. Artık kimseye tavsiye etmiyorum.

Cevap için teşekkür ederim. Aslında LS2 markasına antipatim var. Nedeni de çok dandik kasklarının üstüne sharptan 4 yıldız almış kasklarının ismini yazıp piyasaya sürmesiydi. Ama kullanıp da memnunsanız iş değişir tabi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:26 ----------

ben ls2 ff323 arrow modelini kullanıyorum oldukça memnunum. çene pedi istemişsin ayrıca o da var :)

Cevap için teşekkür ederim. Arror hakkında biraz araştırma yaptım da dar ve uzun şekilli kafalar için uygunmuş yani adından da anlaşılacağı gibi arrow, yuvarlak kafalara çok tavsiye etmiyorlar, deneyip görmek lazım

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:27 ----------

Hjc rahat bir kask benim kafama da cuk oturdu ama gerçekten gürültülü bir kask. Bundan önce mt revenge kullanıyordum ses konusunda hiç bir fark yok diyebilirim.Nolan, agv kullanmadım kıyaslama yapamayacağım.

HJC'ye sıcak bakıyorum çok güzel yorumlar almış. Ses olayına çok takılmıyorum sağlam olsun, dediğim özellikler olsun yeter. Mt Revenge almak istiyorum ama 1 yıl önce 270 liraya satılan kaskı şimdi 480 liraya satıyorlar o nedenle boykot ediyorum (raflarında kalsın çöp olsun o aç gözlü satıcıların)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:29 ----------

Yamaha kardeşler sitesine bak indirim var. Beğendiğin kaskı daha ucuza alabilirsin

Bak bu çok iyi oldu. Shoei QWest hakkında ne düşünüyorsunuz ? Gayet güzel indirim yapmışlar.
 
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
1,118
Cevap için teşekkür ederim, Nolan için 3-4 olumsuz yorum daha var bu nedenle listeden çıkarıyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:24 ----------



Cevap için teşekkür ederim. Aslında LS2 markasına antipatim var. Nedeni de çok dandik kasklarının üstüne sharptan 4 yıldız almış kasklarının ismini yazıp piyasaya sürmesiydi. Ama kullanıp da memnunsanız iş değişir tabi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:26 ----------



Cevap için teşekkür ederim. Arror hakkında biraz araştırma yaptım da dar ve uzun şekilli kafalar için uygunmuş yani adından da anlaşılacağı gibi arrow, yuvarlak kafalara çok tavsiye etmiyorlar, deneyip görmek lazım

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:27 ----------



HJC'ye sıcak bakıyorum çok güzel yorumlar almış. Ses olayına çok takılmıyorum sağlam olsun, dediğim özellikler olsun yeter. Mt Revenge almak istiyorum ama 1 yıl önce 270 liraya satılan kaskı şimdi 480 liraya satıyorlar o nedenle boykot ediyorum (raflarında kalsın çöp olsun o aç gözlü satıcıların)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:29 ----------



Bak bu çok iyi oldu. Shoei QWest hakkında ne düşünüyorsunuz ? Gayet güzel indirim yapmışlar.

Shoei iyidir diğerini bilmiyorum. Şu an kask ihtiyacım olsa ordan alırım, çeşit çok indirim var. Banada ceket lazım ama uygun beden bulamadım yoksa %35-50 indirim kaçırılmayacak fırsattır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst