Ormanda gezinti

Katılım
9 Haz 2009
Mesajlar
282
===YOL AVCISI===

13 EYLÜ 2009
PAZAR TAŞI,TOPRAĞI ÖZLEDİK,

Malum,RAMAZAN ayı nedeniyle 1 aya yakındır evden ayrılamıyorduk.Ancak daha fazla dayanamayacağımı düşündüğüm anda :) benimle aynı fikirde olan OĞUZ kardeşimin,açtığı RAMAZAN gezisi TOPİĞİNE,Osman abim,Nuri,ve BEN bu teklife BALIKLAMA atladık:)

Gezi öncesi,işyerimin deposunda bulununan motorumu aldım.
Haller Gençlik Merkezi,Güvenlik Amiri SEZGİN ARKADAŞIMLA bir hatıra fotosu aldım.
coroso001Medium.jpg

Buluşma yerimiz NEO ya gitmek üzereyim.
coroso002Medium.jpg


coroso003Medium.jpg


coroso004Medium.jpg

NEO önündeyim,arkadaşlar daha gelmemiş.
coroso005Medium.jpg

Bizim tayfanın genç üyesi,ONUR bizi geçirmye gelmiş :)
coroso006Medium.jpg

ONUR kardeşim,geleceğin hevesli motorcularından :)
coroso007Medium.jpg

Bu gezimizin Mimarı OĞUZ KARDEŞİM :)
coroso008Medium.jpg

OSMAN ABİ ve NURİde gelince,kendimizi KENT ORMANInda bulduk.
coroso009Medium.jpg


coroso010Medium.jpg


coroso011Medium.jpg


coroso012Medium.jpg

İki orman arasındaki geçişi sağlamak için nadaslı bir tarladan geçmemiz gerekti.
coroso013Medium.jpg


coroso014Medium.jpg


coroso015Medium.jpg


coroso016Medium.jpg


coroso017Medium.jpg


coroso018Medium.jpg


coroso019Medium.jpg


coroso020Medium.jpg


coroso021Medium.jpg


coroso022Medium.jpg

Kısacık verilen molada biriki foto aldık.
coroso023Medium.jpg


coroso024Medium.jpg


coroso025Medium.jpg


coroso026Medium.jpg


coroso027Medium.jpg


coroso028Medium.jpg


coroso029Medium.jpg

OĞUZ için hareket zamanı :)
coroso030Medium.jpg




coroso031Medium.jpg

OĞUZ :) Benide yoldan çıkardı :)
coroso032Medium.jpg


coroso033Medium.jpg


coroso034Medium.jpg

KENT ORMANI nın zirvesindeyiz.
coroso037Medium.jpg


coroso038Medium.jpg


coroso039Medium.jpg


coroso040Medium.jpg

Zirveden ESKİŞEHİR görünüşü.
coroso041Medium.jpg

KENT ORMANInda yüksekçe olan bir yere güvenlik için set çekilmiş.
coroso043Medium.jpg


coroso044Medium.jpg


coroso045Medium.jpg


coroso046Medium.jpg

Orman içindeki ufak mağaralardayız.
coroso047Medium.jpg


coroso048Medium.jpg


coroso049Medium.jpg

Ormanın girişine doğru İNİŞTEYİZ.
coroso050Medium.jpg


coroso050Medium.jpg


coroso051Medium.jpg


coroso052Medium.jpg


coroso053Medium.jpg


coroso054Medium.jpg


coroso055Medium.jpg


coroso056Medium.jpg

ORMANdan çıkmak üzereyiz.
coroso057Medium.jpg


coroso058Medium.jpg


coroso059Medium.jpg

KENT ORMANI önünde de kısa bir mola.
coroso060Medium.jpg


coroso061Medium.jpg


coroso062Medium.jpg


coroso063Medium.jpg


coroso064Medium.jpg


coroso065Medium.jpg


coroso066Medium.jpg


coroso067Medium.jpg


coroso068Medium.jpg

Dönüş yolu üzerindeyiz.Yolumuzu uzatarak evlere dağılacağız.
Bu sırada geçen hafta OĞUZun kross yaparak,fotolarını bizimle paylaştığı yerdeyiz.
coroso072Medium.jpg


Dik ve Taşlı bir yokuşta,Tırmanış keyfi :)
coroso073Medium.jpg


coroso074Medium.jpg




coroso075Medium.jpg


coroso076Medium.jpg


coroso077Medium.jpg




ÇOK KISACIK olsada eğlendiğimiz,bir kaç saatlik güzel bir orman gezisini ,ŞÜKÜR ki sorunsuz
tamamlayarak evlerimize döndük.
Bu geziyi planlayan OĞUZa ve katılan OSMAN abi ve NURİye TEŞEKKÜRLER :)

===YOL AVCISI===
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
resımler harıka tesekkurler bendemı kroscu olsam acep:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şu krosçular taşın toprağın içinde motosiklet sürmekten ne zevk alırlar anlamış değilim :p
paylaşım için tşkler ...
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
483
şu krosçular taşın toprağın içinde motosiklet sürmekten ne zevk alırlar anlamış değilim :p
paylaşım için tşkler ...


Cross motor kullanmak kadar zevkli bişey yokki atlayıp hoplamak heleki motorun hakımıyetın saglamak ıcın verdıgın emek bu zevki arttırıyo =) düz yoLda babanemde motor kullanır =P :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:27 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:26 PM ----------

cross dağda bayırda güzel, ilerdegarajıma bende bi ktm alıcam :cat:


tavsiye ederim =)
 
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
138
:cherry: Bence de her motor kullanan kişinin kesinlikle bir de kros motoru olmalı. Ben de ileri de bir arkadaşımla beraber alacağım.(Allah İzin Ederse):cat:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
483
:cherry: Bence de her motor kullanan kişinin kesinlikle bir de kros motoru olmalı. Ben de ileri de bir arkadaşımla beraber alacağım.(Allah İzin Ederse):cat:



valla hiç arazıye cıktınızmı bılmıyorum ama gercekten cok zevklı bısey ama cıktıgınız arazıyı once bı ölçüp tartın tanıyın sonra gazlarsınız =) özelliklede yagmur yagarken gıdın o zaman zevkınıze 2 ye katlarsınız =)
 
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
138
valla hiç arazıye cıktınızmı bılmıyorum ama gercekten cok zevklı bısey ama cıktıgınız arazıyı once bı ölçüp tartın tanıyın sonra gazlarsınız =) özelliklede yagmur yagarken gıdın o zaman zevkınıze 2 ye katlarsınız =)

Vallahi hassas bir noktaya temas ettiniz. Hiç araziden inmedim ki dersem yalan olmaz. Ama tabi motorla belli bir yere kadar çıkyorum. Hem motora kıyamıyorum , hem de riske atmak istemiyorum .Malum 300 kg dan ağır bir motor oralar da zor olur. İşin açmazı şu ki : ben devamlı ava giderim dağlara ( domuz , kurt , tavşan oluyor bizim oralarda. Bu yüzden hem bunun için (gerçi bu işi araba da görür ) , hem de arazi kullanımı ve tecrübesi bir başka olur (zevki de ) diye düşünüyorum. Dediğiniz gibi; o başka bir şey mücadele ederek motoru arazi de kullanmak . İnşaallah alacağız. Durumu biraz toparlayayım da. :salut:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
483
Vallahi hassas bir noktaya temas ettiniz. Hiç araziden inmedim ki dersem yalan olmaz. Ama tabi motorla belli bir yere kadar çıkyorum. Hem motora kıyamıyorum , hem de riske atmak istemiyorum .Malum 300 kg dan ağır bir motor oralar da zor olur. İşin açmazı şu ki : ben devamlı ava giderim dağlara ( domuz , kurt , tavşan oluyor bizim oralarda. Bu yüzden hem bunun için (gerçi bu işi araba da görür ) , hem de arazi kullanımı ve tecrübesi bir başka olur (zevki de ) diye düşünüyorum. Dediğiniz gibi; o başka bir şey mücadele ederek motoru arazi de kullanmak . İnşaallah alacağız. Durumu biraz toparlayayım da. :salut:


cok guzel sıze en buyk tavsıyem ozellıkle yagmur yagmasını bekleyıp oyle cıkın arazıye =) motorsıkletın hakımıyetını tabırı caızse kıç atmasını engellemek ıcın verdıgınız mucadele ve arkadan fırlayan camurları aynadan ızlemek cok zevklı =)
ve bende sızın gıbı dusunuyorum ben motosıklet kullanmayı arazıde ogrendım asvalt bana cok basıt gelıo o yuzden :D
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
77
Ben de bugünü paylaşayım sizlerle :) orman ormandır

Kanuni Cross 250 - 3. yol dışı deneme. (Alanya - Kızılalan mevkii)

Motor 400 km'ye geldi ve sanırım o da ben de yol dışı kullanıma ve parkura iyice alıştık.

Bugün kendi sınırlarımı zorladım motor performans olarak benim gibi bir kullanıcıya şimdilik fazla bile, daha önce de belirtmiştim enduro deneyimim oldukça var ancak sert arazi ve hoplama rampası cross deneyimim olmamıştı biraz ürkütücü ancak kesinlikle çok zevkli.

Gittiğim yer, orman içinde, oldukça geniş toprak bir alan ve çevresinde onlarca doğal rampa , iniş, engel, taşlık arazi vs. mevcut ayrıca birileri dağ bisikletleri için rampalar yapmış ve sanırım bir dönem orada dağ bisikleti yarışları yapılmış.

İlk başta atlamaya korktuğum rampanın yüksekliği 1,5 m var, ilk bir kaç kez yavaş hızla sadece üzerinden indim çıktım ve sonra cesaretimi toplatıyıp hızlanarak ilk atlayışımı gerçekleştirdim ilk defasında ön teker arka teker den çok önde indi korktum fakat düşmedim, 2. defa iki teker sanırım aynı anda yere indi ama çok sert hissettim ve selenin üstüne küt diye oturdum bu da hoşuma gitmemişti, 3. defa denediğimde forumlardan okuduğum gibi yaptım biraz daha hızlı girdim rampaya ve üst noktada kalçamı geriye doğru çektim iniş daha iyidi ama hala korkuyorum ayrıca insanın tek başına öğrenmesi ürkütcü.

Biraz da forumlarda anlatılan dönüş ve kontra tekniği denedim , o gerçekten zevkliydi motoru yatırıp dış ayaklığa baskı uygulayıp gaza da yüklenince dönüş keskinleşiyor ve motora kıç attırılabiliyor

çok dik iniş ve çıkışlarda kesinlikle insan kendini rahat bırakmalı ve vitesleri çok iyi tanımalı yoksa rampanın ortasında kalabilirsiniz, çıkış sanki daha kolay gibi görünüyor, çok dik inişler ürkütücü, insan motorun önteker üstünden aşacağını düşünüyor fakat rampaya ve motora alışınca diğer denemelerde korkmadan yapılabiliyor.

Tektekere gelince, sanırım kanuni bunun için biraz güçsüz çok fazla başarılı olamadım, birinci viteste hız yavaş olduğu için burnu iniyor , 2 viteste güç az olduğu için çok kalkmıyor (muhtemelen ben beceremiyor da olabilirim, motora bok atmayayım şimdi ,

Deneyimli arkadaşlar yazdıklarımda yanlış veya eksik yaptığım şeyler varsa, belirtirlerse sevinirim, çünkü okuyarak ancak bu kadarını becerebiliyorum tavsiyelerinize ihtiyacım var.

hep tek olduğum için fotoğraf ekleyemiyorum üzgünüm.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst