Orman yolunca kaza yaptık :(

Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Arada düşmek iyidir adrenalin oluyo :)
1 hafta kadar önce yamaha ile sürüklenmiştim bende hatırlıyosan :p
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
geçmişolsun:rendeer:
daha dikkatli olmak lazım yağışlı havalarda! dibi görünmeyen birikintilerden herzaman uzak durmaya çalışsakta oluyor bazen böyle aksilikler.....
Beterinden korusun allah hepimizi.
 
Katılım
27 Ara 2006
Mesajlar
39
Dostum, geçmiş olsun. Bende enduro var. Süspansiyon 300 mm stroku var ama bu şekilde bile derinliğini bilmediğim su birikintisi kar birikimden mümkünse geçmem. Küçücük bir tepe var arkasını görmeden üstünden zıplamam.

Aslında sizi yağmur değil, yağmurdan oluşan su birikintisinin sakladığı çukur düşürmüş. Alışırsanız, yağmurda sürüş başka bir keyif olabilir.

Hocam enduroya ve enduroculuga hoş geldin. Tekrar geçmiş olsun.
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
En kötü kazan budur ya inşş.Geçmiş olsun yağmurlu havalarda 4 kat dikkat etmek lazım yola:cat:
 
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
203
en kotu kazan bu olsun, gecmiş olsun, ben gibi yeni motorculara da bu başlık yamurda giderken dikket edilecekler listesini olusturmakta örnek olsun.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun arkadaşlar dikkat dikkat dikkat her zaman
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
Dostum, geçmiş olsun. Bende enduro var. Süspansiyon 300 mm stroku var ama bu şekilde bile derinliğini bilmediğim su birikintisi kar birikimden mümkünse geçmem. Küçücük bir tepe var arkasını görmeden üstünden zıplamam.

Aslında sizi yağmur değil, yağmurdan oluşan su birikintisinin sakladığı çukur düşürmüş. Alışırsanız, yağmurda sürüş başka bir keyif olabilir.

Hocam enduroya ve enduroculuga hoş geldin. Tekrar geçmiş olsun.
hocam enduroyla işim olmuyor :D:D enduro arkadaındı ve acemi olduğu için ben kullandım ben NAKED'çıyım :)
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
Yağmurdan nefret etmek işi çözmüyo arkadaslar. Pireye kızıp yorgan yakmak gibi bi şey olur o zaman. Yağışlı hava motor kullanmak için ideal olmuyor tabi ama şartlara göre durumumuzu ayarlamak daha akıllıca olur.Acele etmektense biraz beklemek veya düşmektense yavas yavas gidip ıslanmak daha iyi olurdu. Geçmişler olsun.
aynı fikirdeyim.görmediğin çukurdan geçmeyeceksin demişl motorcu ataları.
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
aynı fikirdeyim.görmediğin çukurdan geçmeyeceksin demişl motorcu ataları.

mecbur kalıp geçmede göreyim seni!! ordan geçmezewen eve gidemezsin adamlara bakın bakın görmediğin çukurdan geçme keyfimizden geçmedik zaten aynısı başına gelirse o sağanak yağmurda sen geçme tamam mı? yat ormanda :)
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
257
geçmiş olsun dostum bende daha yeni kaza yaptım büyük bi aracın olmadığı yerde düştüm. walla böyle durumlarda bacağından cok motorun üzerindeki cizikler içini yakıo. valla bir haftadır bacağımın üzerine oturamıorum ama içimi yakan o deil.:p
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
mecbur kalıp geçmede göreyim seni!! ordan geçmezewen eve gidemezsin adamlara bakın bakın görmediğin çukurdan geçme keyfimizden geçmedik zaten aynısı başına gelirse o sağanak yağmurda sen geçme tamam mı? yat ormanda :)
ben tavsiyede bulundum eleştirmedim.yoksa zaten arkadaşların günü rezil olmuş ve acı bir tecrübe yaşamışlar.ben yağmurda bu kış bir kaç kez sürdüm.dibini görmediğim yerde yolumu değiştirdim(asvaltta da logar kapağı,su tasviye olukları vs vs var.)
yoksa belediyenin açık unuttuğu kapağa düşme haberine konu olursunuz.
ha bir şey daha ben bir yere giderken yağmur serpiştirmeye başladıysa bir başka zamana der geri de dönerdim o ayrı mevzu.
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
ben tavsiyede bulundum eleştirmedim.yoksa zaten arkadaşların günü rezil olmuş ve acı bir tecrübe yaşamışlar.ben yağmurda bu kış bir kaç kez sürdüm.dibini görmediğim yerde yolumu değiştirdim(asvaltta da logar kapağı,su tasviye olukları vs vs var.)
yoksa belediyenin açık unuttuğu kapağa düşme haberine konu olursunuz.
ha bir şey daha ben bir yere giderken yağmur serpiştirmeye başladıysa bir başka zamana der geri de dönerdim o ayrı mevzu.
ormanda logar kapağı ne arasın? bizim gittiğimiz yerde başka bir alternatif yolda yok sadece tek orman yolu :(olsun sen olmayan yoldan geçerdin bizim yerimizde olsan malum açık logar kağağı falan vardır şimdi ormanda :pr::pr::pr:

geçmiş olsun dostum bende daha yeni kaza yaptım büyük bi aracın olmadığı yerde düştüm. walla böyle durumlarda bacağından cok motorun üzerindeki cizikler içini yakıo. valla bir haftadır bacağımın üzerine oturamıorum ama içimi yakan o deil.:p
geçmiş olsun arkadaşım insan motorada üzülüyo ama kendime daha çok üzülürüm ben Dünya malı Dünyada kalır ...
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
330
kardeş geçmişolsun tecrübe tazelemişsin neyse fazla bir zarar görmemişsin kazasız sürüşler
 
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
576
Geçmiş olsun arkadaşım ,kötünün iyisi sizde kalıcı hasarlar olmamış neyseki,
sonraları komik bir anı olarak belleğinizde kalsın ve en son kazanız olsun
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
Geçmiş olsun.Ben ilk birkaç düşüşümü hatırlar ve hep gülerim.Ormanda ıslak yeşillik üstünde arka tekerin kayması ve ön tekerle yer değiştirmesi:)taş arasına ön lastiğin girip motorun yatması gibi hep düşük hızlarda olmuştu.Vizenin neresindensin bu arada?
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
ormanda logar kapağı ne arasın? bizim gittiğimiz yerde başka bir alternatif yolda yok sadece tek orman yolu :(olsun sen olmayan yoldan geçerdin bizim yerimizde olsan malum açık logar kağağı falan vardır şimdi ormanda :pr::pr::pr:


geçmiş olsun arkadaşım insan motorada üzülüyo ama kendime daha çok üzülürüm ben Dünya malı Dünyada kalır ...
arkadaşım üzdümse özür dilerim.alternatif yoldan neden gittin gitmedin dibine neden baktın bakmadın diye yargılamadım seni.mesajımı tekrar okursan zaten ne kadar büyük sıkıntı yaşadığınızı ve acınızı deşmek gibi bir derdim olmadığını da yazdım.diğer yazdıklarımsa kendi tecrübelerim(zamanında bisikletle logar deliğine takılıp düşmüştüm o gün bu gündür suyu gördüğümde tırsarım.)
arkadaş bana mecbur kalırsın kalmazsın gibisinden yorumda bulununca kendimden bahsetme ihtiyacı hissettim.
ha bir artı daha ekliyeyim sizdeki cesaret bende olsaydı asvalt sürücülüğünü değil araziyi tercih ederdim.zaten ben kuru asvalt binicisiyim .yağmuru bırak ıslak zemini görünce yol değştirirrim.orman dağ toprak vs almiim ben kuru da olsa gitmem.
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
Geçmiş olsun.Ben ilk birkaç düşüşümü hatırlar ve hep gülerim.Ormanda ıslak yeşillik üstünde arka tekerin kayması ve ön tekerle yer değiştirmesi:)taş arasına ön lastiğin girip motorun yatması gibi hep düşük hızlarda olmuştu.Vizenin neresindensin bu arada?
sergen kasabasında :) sizdemi vizedensiniz yoksa?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst