- Katılım
- 11 Eki 2014
- Mesajlar
- 602
- Konu Yazar
- #1
Merhaba değerli motosiklet net kardeşlerim, yakın zamanda cross alıyorum fakat şuan elimdeki ile idare etmek zorundayım.
yorumlarınızı merakla bekliyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:59 ----------
Yorumlarınızı bekliyorum.
yorumlarınızı merakla bekliyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:59 ----------
Yorumlarınızı bekliyorum.