Orman günlükleri 2 vlog [Video]

Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Merhaba değerli motosiklet net kardeşlerim, yakın zamanda cross alıyorum fakat şuan elimdeki ile idare etmek zorundayım.
yorumlarınızı merakla bekliyorum.



---------- Mesajlar birleştirildi - 02:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:59 ----------

Yorumlarınızı bekliyorum.
 
Katılım
10 Nis 2014
Mesajlar
136
imkanlar dahilinde eğlenmişsin, iyi de tırmanıyor ha :) şu gölcüğün üzerindeki iskele benzeri yerden manzara harika, neresi ki orası ?
sen ne yapıyorsun arkadaşım diyenler olabilir ama eğlenmene bak
kazasız belasız
 
Katılım
22 Haz 2007
Mesajlar
119
Fon müziği koymasaydınız keşke. 10. Saniyeden itibaren sessiz izledim.

Onun dışında güzel paylaşım.
 
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Hepinizden teşekkürler.
Mekan samsunun çeltek köyü.
Çoğu kişi kafayımı yedin diye kötülemeye çalışıyor ama sizin dediğiniz gibi eylenmeme bakıyorum.
 
Katılım
25 Ara 2015
Mesajlar
124
superboy u satma kalsın. cross yanında ikincisi olsun. şehir içi superboyla dolaşırsın gene.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst