Orjinal SC Project Egzoz nereden alınır?Yurt dışından alımda gümrük sorun çıkarır mı?

Katılım
12 Ağu 2015
Mesajlar
27
Merhaba, 2022 model Street Triple RS almaya karar verdim. Fakat ilk defa bir motora egzoz almayı düşünüyorum ve bu konuda kafamda soru işaretleri var.

Model bu: https://shop.sc-project.com/en/brands/triumph/street-triple-765-s-r-rs-2020-2022/t18c-lt38t-cr-t-titanium-exhaust-with-welded-sector-link-pipe

Acaba TR'de bu egzoz'dan bulabilir miyim? Bulamazsam bu modeli yurt dışından, kendi sitesinden sipariş versem gümrükte sorun yaşar mıyım? Bu konuda bir öneriniz var mı?

Bonus olarak çevirmelerde ceza yemeden çıkma ihtimalim var mı? ::xblink::
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
afrika da çok güzel ses veren bir egzoz millet gidip yunanda italya da taktırıp geliyor gümrük kargo vs uğraşmıyor bu masrafları orada yiyor geziyor tr den 10 kağıt ucuz vize problemi olmayan için hava değişikliği oluyor
 
Katılım
1 Haz 2023
Mesajlar
611
Cogu uyumlu model turkiyede yok.tanidik.birinin almasi lazim.slip on bagaja girer ucakda.
mivv,ixil yada arrow da alabilirsin 500euro civari
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
431
Motosikleti
Triumph Street Triple RS, Yamaha Tracer 9 GT+
Merhaba, 2022 model Street Triple RS almaya karar verdim. Fakat ilk defa bir motora egzoz almayı düşünüyorum ve bu konuda kafamda soru işaretleri var.

Model bu: https://shop.sc-project.com/en/bran...titanium-exhaust-with-welded-sector-link-pipe

Acaba TR'de bu egzoz'dan bulabilir miyim? Bulamazsam bu modeli yurt dışından, kendi sitesinden sipariş versem gümrükte sorun yaşar mıyım? Bu konuda bir öneriniz var mı?

Bonus olarak çevirmelerde ceza yemeden çıkma ihtimalim var mı? ::xblink::
merhaba aldinizmi acaba sc yi? bende garantisi dolduktan sonra racefit almayi dusunuyorum UK den. bilgi paylasirsaniz sevinirim. almadiysaniz racefit e bir bakmanizi tavsiye ederim.
 
Katılım
10 Eki 2015
Mesajlar
975
Motosikleti
MT-09 // LTR 125
Direkt sipariş kargo ile alamazsınız. Gidip getirmeniz lazım veya gelen biri getirecek.
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
431
Motosikleti
Triumph Street Triple RS, Yamaha Tracer 9 GT+
Direkt sipariş kargo ile alamazsınız. Gidip getirmeniz lazım veya gelen biri getirecek.
Kendim getirecegim omer bey. urunu aldim. TR deki desibel standardlarini bilen varmi acaba? ben genelde auidometre goremiyorum.
 
Katılım
28 Mar 2024
Mesajlar
1,774
Kendim getirecegim omer bey. urunu aldim. TR deki desibel standardlarini bilen varmi acaba? ben genelde auidometre goremiyorum.
Trafik polislerine desibel ne diyerek sorarsan rahatlıkla cevabını alabilirsin :D . Orijinal egzozuna ceza yazanlar mı dersin , Bmw HP4'ün üzerinde gelen Akrapovic'e ceza yazmaya çalışanlar mı dersin. Orijinal egzozun üzerine Akrapovic stickeri yapıştıranlara ceza yazmaya çalışanlar mı dersin her çeşit polisimiz var yanlarında işini iyi yapanlar da var tabi onların hakkını yemeyelim ama geneli 1. anlattığım gibi . Auidometre vs. yok şansınıza nasıl bir polis gelirse ona göre ceza yiyorsunuz.
 
Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
3,876
Motosikleti
Aprilia Tuareg 660
Trafik polislerine desibel ne diyerek sorarsan rahatlıkla cevabını alabilirsin :D . Orijinal egzozuna ceza yazanlar mı dersin , Bmw HP4'ün üzerinde gelen Akrapovic'e ceza yazmaya çalışanlar mı dersin. Orijinal egzozun üzerine Akrapovic stickeri yapıştıranlara ceza yazmaya çalışanlar mı dersin her çeşit polisimiz var yanlarında işini iyi yapanlar da var tabi onların hakkını yemeyelim ama geneli 1. anlattığım gibi . Auidometre vs. yok şansınıza nasıl bir polis gelirse ona göre ceza yiyorsunuz.
egzozun üstüne "orijinal" yazan sticker takın bunlar orijinal sanar o kadar cahillik var
 
Katılım
10 Eki 2015
Mesajlar
975
Motosikleti
MT-09 // LTR 125
Kendim getirecegim omer bey. urunu aldim. TR deki desibel standardlarini bilen varmi acaba? ben genelde auidometre goremiyorum.
73845 bey, ülkemizde her şeyde olduğu gibi motosiklet egzoz yasalarıda net belli değil ve uygulayan kolluk görevlisinin keyfiyetine doğrudan bağlı. Ceza yediğinizde itiraz etseniz geri alamayacaksınız gibi davranmanızı tavsiye ederim, çünkü kurye bozuntuları ve tas kafalar sayesinde motosiklete binen insanların profili komple alt seviyelere inmiş durumda.
 
Katılım
13 Ara 2024
Mesajlar
254
Merhaba, 2022 model Street Triple RS almaya karar verdim. Fakat ilk defa bir motora egzoz almayı düşünüyorum ve bu konuda kafamda soru işaretleri var.

Model bu: https://shop.sc-project.com/en/bran...titanium-exhaust-with-welded-sector-link-pipe

Acaba TR'de bu egzoz'dan bulabilir miyim? Bulamazsam bu modeli yurt dışından, kendi sitesinden sipariş versem gümrükte sorun yaşar mıyım? Bu konuda bir öneriniz var mı?

Bonus olarak çevirmelerde ceza yemeden çıkma ihtimalim var mı? ::xblink::
Kişisel kullanıma sokarlarsa %80 sormazlarsa %60 vergi ödeyeceksin birde malı müşavir tutman lazım oda para ister yani aşırı abartı rakama getirisin ya replika alabilirsin yada Gürcistan azerbeycan veya Yunanistan da falan sc bayisi varmı bi soruştur varsa oraya gidip takip gel
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst