OrjiNaL DIŞI...

Katılım
28 Ocak 2010
Mesajlar
93
Her şey çok güzelki taa ki;
motorumla kaza yapıp ta sonrada silindirini değiştirene kadar ve daha sonraki bir kaç foto;
'
fotoraf0247s.jpg

fotoraf0238a.jpg

fotoraf0033s.jpg

Bu da gezerken arkadaşın motorunun eksozuna poşet yapıştı onu temizlerken çektiğim bikaç kare
photo0117q.jpg

bu da başka bi arkadaşımın aldığı yeni cihaz
photo0044f.jpg

en son durumlar böyle devam ediyor...
40699827387448798391593.jpg
 
Katılım
21 Ocak 2012
Mesajlar
284
bende kullandım kanuni bs 125 çok seridir 125 liğe göre ama bi okadar güvensiz ve rahatsız bir motorsiklet diğer bir değişle bu motora binip sanki altında r6 varmış gibi yapan apaçiler çok komik duruma düşüyorlar direksiyonu yatık yapıyolar tam rezillik
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst