oradan buradan şuradan gezisi(26.03.2011)

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Görecegiz:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:39 ----------



Umarım. 2-3 hafta idare et sonra mangal sefalarını başlaırız :)

Gökhan, bence sen senin hyocanı sat da al bi enduro yaw. seni süper yerlere süper manzarada sucuklu gezilere götüreceğim. büyük projelerim var. beraber gerçekleştirelim. ne dersin
 

VIA

Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
452
Güzel gezmiş ve harika fotolar çekmişsin Yusuf, yakın olsaydım oralara haftasonları katılırdım sana birlikte gezerdik. Emeğine sağlık,kazasız sürüşler ve daha nice gezilerini takip etmeyi dilerim. :rendeer:
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Güzel gezmiş ve harika fotolar çekmişsin Yusuf, yakın olsaydım oralara haftasonları katılırdım sana birlikte gezerdik. Emeğine sağlık,kazasız sürüşler ve daha nice gezilerini takip etmeyi dilerim. :rendeer:

teşekkürler VIA. niyetiniz yeter. umarım bir gün beraber gezme fırsatımız olur. dünya küçük malum. iyi dilekleriniz için sağolun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst