- Katılım
- 30 Haz 2008
- Mesajlar
- 49
ne biçim bir saygıdır bu yuh beee.. Geçenlerde samanyoluTv de Ayna programında Yemen i gösterdi oradada yolda erkekler el ele tutuşarak yürüyorlar ve bu gayet normalmiş oralarda. Ama görüntü çok komikti..Yaşlı başlı adamlar küçük çocuklar gibi el ele tutuşup kollarını sallaya sallaya yürüyolar..