Öpüşmek Adeti Nasıl Doğdu?

Katılım
30 Haz 2008
Mesajlar
49
ne biçim bir saygıdır bu yuh beee.. Geçenlerde samanyoluTv de Ayna programında Yemen i gösterdi oradada yolda erkekler el ele tutuşarak yürüyorlar ve bu gayet normalmiş oralarda. Ama görüntü çok komikti..Yaşlı başlı adamlar küçük çocuklar gibi el ele tutuşup kollarını sallaya sallaya yürüyolar..:)
 
Katılım
29 Tem 2008
Mesajlar
53
bisim burda millet sokakta köpekler gibi öpüşüyor..:mrgreen:

eed bizim burdada öle ama sonrası fena oluo bi kere okul bahçesnde çıkışta öpüşmeye kalktım kızla hoca gelmş farketmedk kız kaçtı ben kaldım hoca barıoo s.ktr git die:p hocam dedm gidicemde şmdi yüzümümü saklasam bşka tarafı mı ne saklıcaımı şaşırdım erkekler için zor oluo yani dışarda :farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst