Opel vectra 2000 cd yeni aracım

Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
1999 model 110000 kmde opel vectra cd 2000cc 16 v yeşil renk tüplü araç sahibi oldum
cd 16500 kasko 1340 tl sigorta 365, sehır ıcı trafıgınden nefret ettım.
Motosiklet kullandığımdan arabayı pek sevemedim,sımdılık yolumuza vectra ıle devam edıyorum


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
Kım ne derse desın nerde fazer gorsem ıyıce bır suzerım eskı anılar canlanır gözumde
Motosiklet tutukusu bambaska kıs bıtınce arabaya elveda deyıp, Gs 500 e merhaba
Hekreze keyıflı surusler
YAMAHA FZ6 FAZER[/QUOTE]
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
o ibrahim abi hayırlı olsun güle güle kullan kazasız belasız sürüşler dilerim
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
güle güle kullanın... keşke 1.6 vvt-i motorlu bir araç alsaydınız. yakıtı daha az yakar ve size daha güzel bir sürüş keyfi yaşatırdı :) (bence)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Bu araba bu renge hastayım tek gecerim. Başkada arabya yakıştıramıyorum. Allah kazasız kullanmayı nasip eder umarım.
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Hepinize tek tek tesekkür ederim, alanyada trafık fazla yogun olmadıgı halde sımdıden bıktım, motosiklet gibisi yok,
Bu aracı almadan once clio,megan2,polo golf passat,ÖZELLİKE HONDA CİVİC çok aradım,corolla,avansis,fiesra focus
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Hepinize tek tek tesekkür ederim, alanyada trafık fazla yogun olmadıgı halde sımdıden bıktım, motosiklet gibisi yok,
Bu aracı almadan once clio,megan2,polo golf passat,ÖZELLİKE HONDA CİVİC çok aradım,corolla,avansis,fiesra focus
hayırlı olsun hocam
ne yakıyor bu bakabildin mi acaba?
 
Katılım
20 Haz 2012
Mesajlar
9
Hayırlara vesile olması dileğiyle. Eğer araç bakımlı bir araçsa çok güzel bir araç aldığını diyebilirim.Opel parçacı olduğum için bilirim Vectrayı.2.0 motor iyi tercih.Yol tutuşu ,viraja çok güzel girer ve çıkar hiçbir savurma derdi olmaz , konforludur , tam bir uzun yol arabasıdır. Motorda enjektörlerin üzerinde kablo kanalı vardır o kabloların zamanla yalıtkan kısmı çatlar veya kopar.Kısa devreye mahal vermemek için bir gözle kontrol ettirebilirsen iyi olur.Tekrar hayırlı olsun.
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Hayırlara vesile olması dileğiyle. Eğer araç bakımlı bir araçsa çok güzel bir araç aldığını diyebilirim.Opel parçacı olduğum için bilirim Vectrayı.2.0 motor iyi tercih.Yol tutuşu ,viraja çok güzel girer ve çıkar hiçbir savurma derdi olmaz , konforludur , tam bir uzun yol arabasıdır. Motorda enjektörlerin üzerinde kablo kanalı vardır o kabloların zamanla yalıtkan kısmı çatlar veya kopar.Kısa devreye mahal vermemek için bir gözle kontrol ettirebilirsen iyi olur.Tekrar hayırlı olsun.
teşekkürler, yakıt konusunda transalp 650 den az yakıyor sehır ıcınde
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst