Aldımı acaba motoru son durum nedir
Maalesef ama takdiri ilahi...Allah cc bizleri saklasın sakınsın...Şu eski konuları okumanın en kötü yanı da geçmişte güzel güzel yazmış bir üye için "kimmiş bu adam, ben niye tanımıyorum?" diye bakarken üye isminin siyah harflerle yazıldığını ve üye ismi altında "Seni unutmayacağız,Nur içinde yat" yazısını fark etmek. Hiç tanışılmamış olsa da insanın boğazı düğümlenir, ister istemez üyenin profil sayfasına, geçmiş mesajlarına falan bakılır, bir Fatiha gönderilir ve rutin günlük hayatımıza geri dönülür, hayatın anlamsızlığı ve acımasızlığı tekrar hatırlanır.