Online Rekorunu Kiralim Mi?

Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
318
"Online rekorumuz : 594 Üye ile (02-04-2006 Saat 07:55 PM) gerçekleşmiştir."

Yukarıdaki online rekorunu kıralım mı?

Sizce sözleşip online olmak için herkese en uygun olabilecek saat hangisi? Burada sözleşip bir rekor denemesi yapalım ne dersiniz? :wiinkk:
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
318
xxxxx' Alıntı:
elimize ne geçicek derim:cherry:

Bunu yazınca eline ne geçti? :mrgreen: Ne geçtiyse o geçecek... sadece bir teklif, maksat aktivite olsun... :wiinkk: :rendeer:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
kıralım ya :queen:
ben çocukken birkere kırmıştım da annem dövmiştü:pale:
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
673
vala bi kere başlka bir yerde 10 bin kişi rekorunu kırmıştık bide bu forumlarda kullanılan galinba burdada kullanılıyo v-bullettin programında bi bug var5 10 bini geçince online syaısı daha fazlasını göstermiyo :)
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
318
5-10 bini bulmaz yaw... Rekor zaten 500 lerde.. 1000 yapsak yeter.. heh he.. 5000 i geçince ibre daha fazla gitmiyorsa modifiye yapar ibreyi kırarız olmaz mı? :p
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
Beyler bu online rekoru, gelişigüzel olarak en çok kaç kişi girdi diye göstermek için. Böyle anlaşıp onu artırmanın anlamı yok ki. Ama enteresan bi başlık olmuş güldüm baya :mrgreen:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
İyi, herkes mahalleden adam toplasın, ağzını burnunu kıralım.

Akira' Alıntı:
Kırıcı olmayalım derim
:mrgreen: :mrgreen: :queen: :queen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: iyi güldüm :mrgreen:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Nerden aklınıza geliyo böyle şeyler allah aşkına ya.. bu sayı bile bazılarının tam 10 katı civarında ne gerek var diğerlerine kabus göstermeye...kırıcı olmayalım :p ... reklam kokan hareketler bunlar mike (mike=mayk) :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gerek yok

:rendeer: tamm biliyoruz çok üye var ama başkalarına kanıtlamaya ihtiyacımız yok ki.
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
danger0' Alıntı:
Beyler bu online rekoru, gelişigüzel olarak en çok kaç kişi girdi diye göstermek için. Böyle anlaşıp onu artırmanın anlamı yok ki. Ama enteresan bi başlık olmuş güldüm baya :mrgreen:
Sana katılıyorum dostum
bizim sitenin cc belli
modifiye edip online rekorunu artırırsak anlamı olmaz
:mrgreen: :mrgreen: :rendeer:
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
673
danger0' Alıntı:
Beyler bu online rekoru, gelişigüzel olarak en çok kaç kişi girdi diye göstermek için. Böyle anlaşıp onu artırmanın anlamı yok ki. Ama enteresan bi başlık olmuş güldüm baya :mrgreen:


zuahaha cidden uğraltığımız işe bak :) :queen: bu online frame time kaç burda :) 15 dk yapılsa heralde 1000 kişiyi geçeriz :) tabi bu ne işe yarıcak sorusuna hehehehe diye cevap veririm :)
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
318
Yaw kıralım işte şu rekoru be... Rekorlar kırılmak içindir. Etkinlik olur işte.. Açılışa da Kıraç'ı çağırırız... Birlik beraberlik tazelemiş olur site.. Fena mı... :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst