onların kaportası var ya bizim?

Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
O arabanın içinden kalkıp gidiyorsa ucuz atlatmış.
Haklısın dediğin gibi bizim kaç kaportamız var arabalarda küçük bir tampon tampona dokunma bizde bir kırık bacak demek...

TEŞEKKÜRLER...
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
Evet kırık bacak veya kol giden canlar
Bizler farkedilmeyi beklemeden önce altımızdakinin bizi koruyacak kaportası olmayan araç oldugunu bilmeliyiz.
Sürüşlerimizde daha dikkatli tebbirli ve sadece güvenli yollarda hız artislik haraket vs yapmamız gerekiyor
benim görüşüm:cat:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Öldürmeyen ALLAH öldürmüyor gerçekten.. Arabanın direkleri sağlammış demekki, merak ettim markasını aracın gerçekten.
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
adam hıc korkmamıs bıle yuruyuse baksana sankı sandalyeden kakltı yaa bıde arkasına bakıyor sanş sanş:cyclopsan
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
688
İmkansız diye birşey yoktur denilen durum bu olsa gerek. :cyclopsan
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Daha önce izlemiştim ilk izledim zaman şok oldum resmen ohaaa diye bağırdığımı hatırlıyorum :queen::queen:

Paylaşım için tşk.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst