- Konu Yazar
- #1
Tekrardan merhaba herkese. Uzun zamandır okuyorum forumu, açıkçası okumaktan daha fazla keyif aldığım için bugüne kadar da hiç yazmadım. Yalnız önemli bir sorunum var. Yarın a2 ehliyet sınavına gireceğim, yani öyle umuyordum fakat biraz önce sınav yerini sorgulamak için MEB in sayfasına girdiğimde şok oldum. Sertifika türü B olarak kaydedilmiş. Hemen kursu aradım durumu anlattım, şu anda onlardan telefon bekliyorum. Daha önce başına böyle birşey gelen var mı acaba. Bir gün bile kalmadı sınava benim pek düzeltileceğinden umudum yok ama sizce düzeltilme ihtimali var mıdır bilgisi olanlar paylaşırsa sevinirim.