- Katılım
- 25 Nis 2011
- Mesajlar
- 6
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhaba,
benim sorum;
Asya motor 150 T1'm var ve ön freni boşta, fren hidroliginin bittiğini düşünerekten azıcık hidrolik sıvısı ekledim içinde varmış ama pis gibi görünüyordu neyse doldurdum kapağını kapattım ama hala ön fren hala boşta, ne yapsam freni sıkılaştırabilirim neden kaynaklanabilir? Ne yapmam gerekir? ne önerirseniz Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Teşekkürler
benim sorum;
Asya motor 150 T1'm var ve ön freni boşta, fren hidroliginin bittiğini düşünerekten azıcık hidrolik sıvısı ekledim içinde varmış ama pis gibi görünüyordu neyse doldurdum kapağını kapattım ama hala ön fren hala boşta, ne yapsam freni sıkılaştırabilirim neden kaynaklanabilir? Ne yapmam gerekir? ne önerirseniz Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Teşekkürler
