On bir Ayın Sultanı Ramazan

Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Bereketli

Huzurlu

Sağlıklı

İç dünyamız ile barışık

Kavgasız,Gürültüsüz..

Ahlaki değerlerin bilincinde

Rengi,dili,dini,ırkı,kökeni,mezhebi,inancı ne olursa olsun Sadece ve sadece ''insan''olduğu için değer veren ve aynı zamanda değer gören bir ortamda yaşama temennisiyle...

Hayırlı Ramazanlar...
 
Katılım
24 Kas 2017
Mesajlar
63
Bereketli

Huzurlu

Sağlıklı

İç dünyamız ile barışık

Kavgasız,Gürültüsüz..

Ahlaki değerlerin bilincinde

Rengi,dili,dini,ırkı,kökeni,mezhebi,inancı ne olursa olsun Sadece ve sadece ''insan''olduğu için değer veren ve aynı zamanda değer gören bir ortamda yaşama temennisiyle...

Hayırlı Ramazanlar...

Eyvallah usta. Tüm İslam alemine hayırlı ramazanlar olsun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:49 ----------

Ben hep 50 liralık alıyorum 6 liralık alanlar düşünsün

Sen de kirletme buraları bilader. Yeri burası değil. Git ötede oyna bak park var köşede.
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
Bereketli olsun
Sağlıklı olsun
Sabırlı olsun
Hayırlı ramazanlar.

Not:Denizli’de ki arkadaşlar için. Her akşam iftarımız var buyrun gelin. Bir pm doyurur karınları.
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Allah kabul etsin oruçlarınızı bugün sahura kadar oturcam raporluysam nasılsa işim yok:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah tekrarına eriştirsin, dualarımız ve ibadetlerimiz kabul olsun inşaallah.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Herkese hayırlı Ramazanlar.
Unutmayalım, Ramazan sadece aç ve susuz kalmak değil, nefse hakim olmaktır. Yani, orucuz diye kimseye bağırma hakkımız yok.
 
Katılım
15 Eyl 2017
Mesajlar
286
Amin .
Allah bu ayda orucunu tutmaya niyet eden kimseyi utandırmasın herkesin tuttuğu oruç kabul olsun temennisi ile.

Arkadaşlarımızın hatırlattıkları gibi bu ayda sinirlerimize , bakışlarımıza, konuştuklarımıza, daha dikkat etmemiz gerekli ki sadece aç susuz uykusuz kalmış olmayalım.

ramazan bayramını yaşamak için ramazan ayını Allah için oruçlu geçirmek gerek, bayram sabahı namazdan sonra harçlıklar hesaba geçiyor, ya da şeker bayramınız kutlu olsun.

bu ay insanın nefsini kontrol altına alması için bir fırsat, sıhhati müsaade etmeyenler içinde kolaylık olarak fitresi var, yeter ki içinde bu ayın tutamadığın oruçları için bir mahsunluk olsun, ramazan ayınız bereketli ve kutlu olsun.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Oruç tutacaklara Allah kolaylık versin 17 saat aç susuz ve sıcak havalar, zor gerçekten. Çocuklarınıza da dikkat edin oruç tutacağım diye sağlığından olmasınlar.
 
Katılım
5 Eyl 2017
Mesajlar
256
Hayırlı Ramazanlar,Oruçluyken motora binmeyin,yada daha dikkatli olun,Allah oruclarinizi ve dualarinizi kabul etsin,okadar guzel postlar atiyorsun ki levent abi,insan kendini aile ortaminda hissediyor,sen hep yapiyosun bunu abi hepp :)
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Hayırlı Ramazanlar...
Öğlene kadar dayanınca gerisi kolay oluyor bana, çünkü sabah saatlerinde midem bulanıyor, sahurda yediklerim aklıma geliyor, 30 senedir böyle...
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
titreşimli motorları herkes yeriyor ama bugün işime yaradı, gece sahurda yemeği fazla kaçırdım ve sabah miğdem çok kötüydü ve motorum sağolsun işe giderken hazımsızlık sorunum gidiverdi.

şimdi 1 gün ortadan ve 1 günde sondan tuttumuydu tamamdır oruç :) bütün gün kıvrandım ben, böyle acı çektiğimi hatırlamıyorum. dün güneş çarpmış beni ve bugün hasta hasta oruç tuttum ve güneş altında harç yapmak öyle yordu ve susattı ki daha bir süre daha tutmayacağım oruç çünkü çalışamıyorum.

iftarda yemek yiyemedim arkadaşlar, bir şeyler yanlış ama yanlış olan ney ben anlayamadım. evet, hayırlı ramazanlar arkadaşlar, allah orucunuzu kabul etsin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 May 2018
Mesajlar
82
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı ramazanlar

HÜNKAR BEĞENDİ :)
BİR TATMANIZI TAVSİYE EDERİM :cat:




İftar menümüzde mutlaka olmalı





.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst