Ömürlük motor ?

Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
peki arkadaşlar 6-7bin tl'ye 4silindir az yakan ömürlük bir motor deseydi arkadaş ne tavsiye ederdiniz merak ettim :silent:
4 tane titan :)

Saka bı yana Honda titan yada modenas kriss 110cc cup baskada bisey varsa bile bizim memlekette bulunmaz . Scooter olarak activa tek adres .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
1,782
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
doğru tahmin :queen:
gerçi avuç yalandıktan sonra gt650 niye olmasın. >>> cevap : 6000tl'ye 2.kez avuç yalaması olurdu heralde :cherry:
3 kuruşa 5 köfte istiyorummmmmmmmmmm yokmu ucuz köfteci :)

var ucuz köfte de köfteci de var ama nallı kuzudan yapıyorlar o köfteleri dokunur yani : ):farao:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
801
ybr kullanıyorum fakat çok rahat söyleyebilirm bundan 3-4 yıl önce kullandığım 97 model titan çok daha sağlamdı

tabi titan zamanında markla dolarla satılan çok fazla bulunmayan 96-97 yılları için konuşuyorum sadece durumu iyi insanların alabildiği türden pahalı bir aletti buna binayen caponlarda o ara kalite esaslı üretim politikası vardı şimdi ybr cbf vs sonra pazarda tutunabilmek için maliyet optimizasyonuna binayen honda ve yamaha o kalitede makinalar üretemiyor gene de safkan çinliden üstündür 2 bin liraya bulduğun ybr bitik olacak büyük ihtimalle o nedenle ekmeği yenmiş titanı dahi 2 bin liraya bulabileceğin ybr yada diğerlerinden daha makul olacağını düşünüyorum
 
Katılım
17 Ocak 2012
Mesajlar
205
Bende biraz farklı yaklaşım o zaman kardeşim Al bir Mz 251 ucuzada tertemiz bulursun.. Paranda cebinde kalır gider kaskını montunu yağmurluunu herşeyini alırsın.. Benimkisi sadece bir şakaydı :).. Öneri işte.. Al bir MZ Dünya yı gez demişler .. Şuda var ama Honda hayat Onda :).. Keyifli sürüşler
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
6 sene kullandığım motor için kesinlikle..YAMAHA CRYPTON DİYORUM..parça ucuz yakıt ekonomiğinde ötesinde..eskileri %100 japon daha ne olsun..crypton pahalı diyorsa jianshe lere bak..aynı fabrikadan çıkmışlardır..sadece ismi farklıdır..onlar daha ucuzdur ve ön de disk vardır.
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
eğer bütceni yaklasık 500 tl kadar artırabilirsen cok temiz az kilometreli hasarsız yeni kasa yamaha cryptonlar var... cryptonlarda sağlam makinelerdir ve inovadan sonra en az tuketen ve en teknolojik cup motosikletlerdir.... Tavsiye ederim...

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:16 ----------

Hatta al kardeş sana bi kac tanede link vereyim ısrarla incelemeni tavsiye ediyorum:)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-yamaha-crypton-72538357/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...2011-model-canavar-gibi-makina-48887335/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...inmadi-acik-fatura-pazarliksiz-51890381/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-bu-temizlikte-bu-motor-kacmaz-51674407/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-crpton-2010-model-4500-km-de-70920808/detay
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
eğer bütceni yaklasık 500 tl kadar artırabilirsen cok temiz az kilometreli hasarsız yeni kasa yamaha cryptonlar var... cryptonlarda sağlam makinelerdir ve inovadan sonra en az tuketen ve en teknolojik cup motosikletlerdir.... Tavsiye ederim...

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:16 ----------

Hatta al kardeş sana bi kac tanede link vereyim ısrarla incelemeni tavsiye ediyorum:)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-yamaha-crypton-72538357/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...2011-model-canavar-gibi-makina-48887335/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...inmadi-acik-fatura-pazarliksiz-51890381/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-bu-temizlikte-bu-motor-kacmaz-51674407/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-crpton-2010-model-4500-km-de-70920808/detay

yamaha crypton iyi ama 10 cc den vergi verılıyo vergi verileceksede en az 150cc motor alınmalıki değsin
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
443
honda titan nedir ya? eşşek alsa daha yakışıklı olur. geçen bi arkadaşın dediği gibi gözleri güzel hiç olmazsa :) biraz da göze hitap edecek arkadaşlar motor dediğin. tavsiye isteyen arkadaş sağlam dediyse kabire de götürecek değil ya canım.
Bak kardeşimiz gencecik yaşında ehliyetini de yeni almış titana mı binsin yani. kız vermezler aslanım o motoru alırsan :queen: bak demedi deme sonra:)
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
e o kadarcık da olsun @DarkSeleCT93 kardeşim:) o paraya çin malı bir motosiklet alıp senelik extradan 92 tl yi bakımına harcıycaksa varsın 10 cc daha fazla olsun devletimize vergi olarakgitsin... çok çok yagını hava filtresni fren balatalarını fln değişsin rutin olarak extra ıdısıydı bıdısıydı ugrasmaz kardeşimiz... Kaldı ki herşey bi yana malum 150 cc çinliler tuketiyo yani... Ayrıcada amacım burda çinliyi karalamak değil ama eğri oturup dogru konusmak lazım bakımları aynı bile olsa 3-3,5 litre nerdeeee maximum 2 litre nerde 100 km mesafe için düşünürsek ki cryptonun gucu de yeni baslıycak birisi için yabana atılacak bir güç değil 7 beygir yani:)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
honda titan nedir ya? eşşek alsa daha yakışıklı olur. geçen bi arkadaşın dediği gibi gözleri güzel hiç olmazsa :) biraz da göze hitap edecek arkadaşlar motor dediğin. tavsiye isteyen arkadaş sağlam dediyse kabire de götürecek değil ya canım.
Bak kardeşimiz gencecik yaşında ehliyetini de yeni almış titana mı binsin yani. kız vermezler aslanım o motoru alırsan :queen: bak demedi deme sonra:)
Titanlar sizi yollarda çok üzdü galiba? :) titanlardan alıp veremediğin nedir dostum? Eşşekle bir tutuyosun. Galiba sen eşşeğe biniyosun :) titanlar görünüş olarak ybr lerden aşağı değil! Es modeleri ybrlerdende güzel bence. Ayrıca başlıkta ömürlük motor diye sormuşlar. Görünüşü güzel motor diye sormamışlar. Sen beyenmiyosan beyenmeyebilirsin ama karalamana gerek yok. Ben 96 modeline biniyorum. 1 kere bile beni üzmedi,yolda bırakmadı. Ayrıca motorunun markası ve modeli ne? Çok merak ettim.
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
geyiğe gerek yok titan komşumda var orjinal japon yedek parça sıkıntısı yok al torunlarına verirsin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst