- Katılım
- 16 Nis 2006
- Mesajlar
- 943
- Konu Yazar
- #21
31 kişi oy kullanmış anlaşılan sıcaklardan kimse bunalmamış
Discordian arkadaş,
işallah kotaracaz bu gezi işini, olgunlaşıyor gittikçe. Tüm MT ailesi ile güzel bir hafta sonu geçirebileceğiz:rendeer:
deniz güzel, havuz fena değil ama tekne on numara olur arkadaşlar
tabi batmazsakkk bu kalabalıkla:mrgreen:
Discordian arkadaş,
Fazla düşünüp kalma, katılım bu rakamlarda olursa atlarız bizimkine çıkarız Poyraz a:cat: hem denize tekneden girme yasağı ticari tekneler için, biz dalar dalar çıkarız:queen: Palamar ücreti de ödemeyiz, kafamıza göre bir lokanta da yiriz, olmadı motorlardan bir ikisini yükler bir de oralarda gezer topik açarız:queen:
gıdelim biyerede neresı olursa olsun arkadaşlar denize açılmak güzel olur özlemişim be askerden beri bi kere motogp ye giderken vapura bındım başka da gemi yüzü görmedim desem yeridir yani hem bu sefer serinliycezde tekneden atlıycaz sora skull uda denize atarız hem dimi yanı
olmadı biz kendimizi atarız suya