Ömerlide ortaya atılan fikirler

Nasıl Serinleyelim

  • Deniz kenarında

    Oy: 18 42.9%
  • Havuz kenarında

    Oy: 2 4.8%
  • Tekne ile deniz turunda

    Oy: 22 52.4%

  • Kullanılan toplam oy
    42
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
Evet arkadaşlar ömerlide şunu gördük yaz sıcağından bunalan arkadaşlar serinlemenin zamanı geldiğini düşünecekler ki kimi bir dahaki sefere havuza gidelim bazıları da denize gidelim yada bir tekne turu düzenliyelim dediler.

Şimdi ben orda olan olmayan herkeze soruyorum bir sonraki buluşmamız bir havuz kenarındamı, sahildemi yada bir teknenin içindemi olsun

Not:Gelicem diyip gelmemeyi alışkanlık haline getiren arkadaşlar lütfen oy kullanmayın.
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
deniz güzel, havuz fena değil ama tekne on numara olur arkadaşlar:)
tabi batmazsakkk bu kalabalıkla:mrgreen:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Pazar günleri için tekneler fahiş fiyatlar öneriyorlar. Biraz araştırdım ama yine bakıyorum. Uygun bişeyler olursa bence en iyisi tekne turu olur:)
Şööle 80-100 kişi olsak tam süper olacak:cat:
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
205
Pazar günleri için tekneler fahiş fiyatlar öneriyorlar. Biraz araştırdım ama yine bakıyorum. Uygun bişeyler olursa bence en iyisi tekne turu olur:)
Şööle 80-100 kişi olsak tam süper olacak:cat:

Katılıyorum tekne ile açılıp temiz ve serin sularda denize girmek mükemmel olur kaptanımız denizcimuzaffer ya da ben olursam daha da süper olur. :) kayak bilem yaptırırım sizlere :queen:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Tamam Darkdimond ım,
önce motorlarla gezeriz oraya buraya, sonra hararet yapınca atlarız tekneye bovaza açılırız:queen:Olmadı motorlardan küçük olan bir tanesini tekneye alırız baştan kıç tarafa gider geliriz gezi boyunca sıraylan:queen:
evet gaptan ben olacaam, sizi denizin bittiği yerlere götüreceğim:p
Ayarlamaları yapıyorum arkadaşlar:cat:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Poyrazköy e gideriz, orada palamarı bağlar pilajda denize gireriz, ikindi gibi yemek yiriz (Balık mesela) akşam yine tekne ile döneriz. Şaane olur vallah
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Fikir süper ama 80-100 kişinin katılımı hayal.Yine başlar "Hanım izin vermiyo" "Sınavım var haftaya olmaz mı" "Bacanaklarda gelicekti,tühh" ler :) Poyrazköy'ün methini duydum bence oraya denize girmeye gidelim yolu çok kötü değilse
 
Katılım
29 Eyl 2006
Mesajlar
61
tekne turu olsun, kaptanda denizcimuzaffer olsun, serdümende buraki 77 olsun. ama kaiser in dediği gibi 80-100 kişi yalan olur ama 50 kişi oluruz, oda yeterli bence.
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
205
Denizcimuzafferim bu haftasonu için tekne turu ayarlayalım mı kiralık tekne bakalım yemeği belki biz yanımızda getiririz ya da bir limana uğrar orada yeriz mavi yolculuk olur valla! Tekneden atlarız karadeniz sahili olabilir denizi belki dalgalı ama temiz en azından.. :cat::queen::cat::queen::cat::queen::cat::queen:

Banka hesap numaramı vereyim herkes 20 ytl kapora yatırsın tekneyi bulup herşey bitince kesin miktar ortaya çıkar gelemeyen avcunu yalar gelen mangal yapar :) kesin sayı belli olur
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
Fikir süper ama 80-100 kişinin katılımı hayal.Yine başlar "Hanım izin vermiyo" "Sınavım var haftaya olmaz mı" "Bacanaklarda gelicekti,tühh" ler :) Poyrazköy'ün methini duydum bence oraya denize girmeye gidelim yolu çok kötü değilse

poyrazköy tarafına tekne turu yapıyorlar.
20kişilik bir tekne kirası 800 ytl
30-35 kişilik bir tekne 1200 ytl
gibi genelde taka tipi tekneler bu fiyata kiralanıyor

yemekli felan bişey derseniz menüsüne göre 50 ila 65 ytl arasında kişi başı fiyatlar söyleniyor genelde de limitsiz meşrubat deniyor

Ben şu koca sitede 20kişiyi geçiceğimizi zannetmiyorum
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
bence de tekne turu gayet güzel bir fikir ama bu kadar kalabalık bir grupta sorun çıkabilir.kimi herkes nasıl olsa gelemez der vazgeçer, bu sefer gelecek adam da gelemez
yada kimi gelicem der gelmez, bu sefer de tekne kirasıyla uğraşırsın.
bilmiyorum güzel bir organizasyon olursa bence ok ama dikkatli olmak lazım.
sırf bu yüzden mesela ben deniz kıyısını seçtim...
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
Denizcimuzafferim bu haftasonu için tekne turu ayarlayalım mı kiralık tekne bakalım yemeği belki biz yanımızda getiririz ya da bir limana uğrar orada yeriz mavi yolculuk olur valla! Tekneden atlarız karadeniz sahili olabilir denizi belki dalgalı ama temiz en azından.. :cat::queen::cat::queen::cat::queen::cat::queen:

Banka hesap numaramı vereyim herkes 20 ytl kapora yatırsın tekneyi bulup herşey bitince kesin miktar ortaya çıkar gelemeyen avcunu yalar gelen mangal yapar :) kesin sayı belli olur

bu hafta sonu hayal olur bence bu kadar az zamanda sitede yapılan organizasyonlar hep hayal kırıklığı ile son buluyor artı bu hafta sonu körfezde yarışlar var
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
50 lira bile bana fazla beyler işin aslı...parayı kolay kazanmıyorum...bu kadar kolayda harcayamam...kıçı kırık bi tekneye 50 lira hayatta vermem...ha ver diyende yok ama bana fazla yani...
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
SELAM ARKADAŞLAR.Yazılanlardan anladığım kadarıyla hem yol yapabileceğimiz,
hem denize girebileceğimiz ve de tekne keyfiyle taçlandırılacak bir gezi galiba
en süperi olacak hee hepsi bir arada off :queen::queen::flower::flower:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
MUzo kardeş,bana bütün seçenekler uyar:).Teknede süper olur.Ama olmazda karadan gideceksek ben her boş olduğum gün oralarda dolanıyorum.Anadolu kavağı,Poyrazköy,Anadolu Feneri,vs.... Yolları yeni yeni düzeltiyorlar.Bazı yerlerde bozukluk olsada genelde asfalt ve yavaş seyirde gayet keyifli bir güzergahtır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst