- Katılım
- 16 Nis 2006
- Mesajlar
- 943
- Konu Yazar
- #1
Evet arkadaşlar ömerlide şunu gördük yaz sıcağından bunalan arkadaşlar serinlemenin zamanı geldiğini düşünecekler ki kimi bir dahaki sefere havuza gidelim bazıları da denize gidelim yada bir tekne turu düzenliyelim dediler.
Şimdi ben orda olan olmayan herkeze soruyorum bir sonraki buluşmamız bir havuz kenarındamı, sahildemi yada bir teknenin içindemi olsun
Not:Gelicem diyip gelmemeyi alışkanlık haline getiren arkadaşlar lütfen oy kullanmayın.
Şimdi ben orda olan olmayan herkeze soruyorum bir sonraki buluşmamız bir havuz kenarındamı, sahildemi yada bir teknenin içindemi olsun
Not:Gelicem diyip gelmemeyi alışkanlık haline getiren arkadaşlar lütfen oy kullanmayın.