Ömerlide ortaya atılan fikirler

Nasıl Serinleyelim

  • Deniz kenarında

    Oy: 18 42.9%
  • Havuz kenarında

    Oy: 2 4.8%
  • Tekne ile deniz turunda

    Oy: 22 52.4%

  • Kullanılan toplam oy
    42
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Discordian arkadaş,
işallah kotaracaz bu gezi işini, olgunlaşıyor gittikçe. Tüm MT ailesi ile güzel bir hafta sonu geçirebileceğiz:rendeer:
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
deniz güzel, havuz fena değil ama tekne on numara olur arkadaşlar:)
tabi batmazsakkk bu kalabalıkla:mrgreen:

batmamız için ufak bir kayık lazım 19 kişi istemiş şu an tekne turunu bu gidişle biz tekne turuna değil tekne seyrine anca cıkarız oda sahilden
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
.....................................................................
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Discordian arkadaş,
Fazla düşünüp kalma, katılım bu rakamlarda olursa atlarız bizimkine çıkarız Poyraz a:cat: hem denize tekneden girme yasağı ticari tekneler için, biz dalar dalar çıkarız:queen: Palamar ücreti de ödemeyiz, kafamıza göre bir lokanta da yiriz, olmadı motorlardan bir ikisini yükler bir de oralarda gezer topik açarız:queen:
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
Discordian arkadaş,
Fazla düşünüp kalma, katılım bu rakamlarda olursa atlarız bizimkine çıkarız Poyraz a:cat: hem denize tekneden girme yasağı ticari tekneler için, biz dalar dalar çıkarız:queen: Palamar ücreti de ödemeyiz, kafamıza göre bir lokanta da yiriz, olmadı motorlardan bir ikisini yükler bir de oralarda gezer topik açarız:queen:

poyrazköy süper olur zaten bildiğim kadarıyla yazın oralar bayağ kalabalık oluyor tekneler genelde oraya gidiyor
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
227
gıdelim biyerede neresı olursa olsun arkadaşlar denize açılmak güzel olur özlemişim be askerden beri bi kere motogp ye giderken vapura bındım başka da gemi yüzü görmedim desem yeridir yani hem bu sefer serinliycezde tekneden atlıycaz sora skull uda denize atarız hem dimi yanı :p

olmadı biz kendimizi atarız suya
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
gıdelim biyerede neresı olursa olsun arkadaşlar denize açılmak güzel olur özlemişim be askerden beri bi kere motogp ye giderken vapura bındım başka da gemi yüzü görmedim desem yeridir yani hem bu sefer serinliycezde tekneden atlıycaz sora skull uda denize atarız hem dimi yanı :p

olmadı biz kendimizi atarız suya

valla skullu tek basına denize atılacak gibi değil boydan kurtarmıyor kısa kalıyoz yanında atmak istiyosan ben yandaş olurum

şu anket işini bir sonlandırsakta nereye nasıl gidiceğimize karar versek
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst