ömer abı aramızda (hayabusa)

Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
163
ALBATROS-FB' Alıntı:
Tanımam ama beya meşhur herhalde bu abi yada biz tv seyretmiyoruz,hoş geldin aramıza

albatros tv ızlemedıgın bellı oluyor yoksa eskı mıllı voleybolcu omer abıyı tanımaman ayıp olurdu. neyse tv ızlemedıgın ıcın rezıl olmaktan kurtuldun :queen:
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
merhaba ömer abi, nik ini belirtirsen memnun olurum,
aramızda olmana sevindim.
sevgi ve saygıyla kal.
 
Katılım
11 Haz 2006
Mesajlar
13
sevgili arkadaşlarım daha önce sizlerle bu güzellikleri paylaşamadım.ama bundan sonra sizlerleyim.hepinizi çok seviyor ve saygılarımı sunuyorum.tüm MT üyelerine teşekkürler.
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
834
ben mesaj yazdım ama şimdi sende gelmişken tebrik etmek istedim abi

paylaşımlarını bekliyoruz aktif olman dileği ile:rendeer:
 
Katılım
11 Haz 2006
Mesajlar
13
sizlerin ilgi ve saygınlığına tekrar tekrar teşekkürler.türkiyede motosiklet kullanan ve satan teknik servisliğini yapan yüzlerce arkadaşlarımvar.motosiklet camiasının tahminen 34 yıldır içinde olmam ve resmi TOMSFED in balıkesir il temsilciliği olmam sıfatıyla hemen tüm organizasyonlarda komser ve direktör olarak görev yaptım.iki senedir izmirliyim.çok cici şahsiyetli arkadaşlarla tanıştım,buradaki ve heryerde bizlerle beraber olan herkese bilgi ve becerilerim doğrultusunda yardımcı olmaya çalışırım. [email protected] herkese sağlıklı kazasız belasız günler diliyorum.
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
22
Ömer abim hoşgeldin aramıza!!! Eminimki bizim gibi genç motorcuların senden öğreneceği birçok ders wardır. Değerli bilgilerini bizimle paylaşmak istediğin için sağol. Görüşmek üzere.:king:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Selamlar, hoşgeldiniz. Kendinizi azıcık tanıtır mısınız?
Pardon mesaj atarken siz zaten tanıtmışsınız :)
 
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
163
arkadaslar bu topıge ılerı gerı bıseyler yazıp omer abının kım oldugunu soran arkadaslar topıgı takıp ederlerse daha ıyı anlarlar o yuzden bu topıgı guncel tutmaya calısıyorum bızım omer abıden mt olarak ogrenecegımız cok sey var gercekten buyuk bır ustat....
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoşgeldin Ömer abi;bu arada levent'cim,olay adamsın walla:) ne desen olay oluyor;ağzınla kuş falan tutsana bakalım o zaman ne yazacaklar:queen: Yarın görüşebilmek dileği ile sevgiler...:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst