Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Ömer abi gibi benim alt komşum Ersin abimiz var 32 yaşında 2006 model 750'lik Shadow'uyla benim onu motosiklet.net'e üye yapmamı bekliyor hala.Bu arada Ömer abi hoşgeldiniz..
35 mesaj olmuş kendisi hala ortada yok. Kimdir, nedir kendini tanıtırsa biz de memnun olacağız. Bu başlığın neden başkası tarafından açıldığını da anlamış değilim pek :sunny:
arkadaslar omer abı nın bu baslık acıldıgından haberı yok daha gorusemedık haber veremedım kendısıne uye oldu ama gırmeye fırsat bulamıyor ama bu gun muhakkak haber verecegım kımsenın yazdıgı havada kalmaz merak etmeyın anlamayan arkadaslara tekrar anlatıyorum son kez omer abıyle karsılasmamız tamamen tesadufı oldu ama sag olsun bızı kırmadı ve bızımle beraber toplantılara ve gezılere katıldı ve yıne bızı kırmadı ve sıteye uye oldu fakat ıslerının yogunlugundan dolayı sıteye pek ugrayamıyor ama dedıgım gıbı yazılanların altında kalmaz (anlayanlar anlamayanlara anlatmaya calıssın ama cok ugrasmayın onlar anlayamıyor kafa basmıyoo)
sayın hocam, ömer abimiz, hoşgeldiniz. ne mutlu sizi de burada görmek. çok resmi yazdım gibi geldi bana. ömer abicim, en kısa zamanda görüşmek dileğiyle. (şu hayabusa ya birgün beni artçı alsana):queen: :queen: