Ölüm sağından solundan geçti

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
2 kişi öldü, carpışan arabalar sağından solundan geçti ve Azrahil onu ortada bıraktı.Çin'in başkenti Pekin'de meydana gelen korkunç kaza trafik kamerasına yansıdı. Kırmızı ışıkta bekleyen ailenin kullandığı otomobile, arkadan gelen araç büyük bir hızla çarptı. Araçta bulunan 3 kişilik ailenin iki ferdi olay yerinde hayatını kaybetti. Anne ise ağır yaralı olarak hastaneye kaldırıldı. Olay yerinden koşarak kaçan otomobilin sürücüsü ise, 11 saat sonra polis tarafından yakalandı. Ailenin, hastalanan çocuklarını hastaneye götürmek için yola çıktığı bildirildi.


[WebTV=14781911]6564[/WebTV]

Kaynak: Hürriyet
 

Ekli dosyalar

  • cindekaza.jpg
    cindekaza.jpg
    13.2 KB · Görüntüleme: 9,326
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Buna denilebilecek tek şey 'şans' inanılmaz bir olay bmw palioya fena bindirmiş tenekeden yapılan palionun hiç şansı yokmuş malesef...
 

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
film gibi
ama ne yazık ki gerçek
olan gene kurallara uyan masum insanlara olmuş
 
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
680
Birde derler ki motosiklet tehlikeli :)

2 Tekerin 4 Tekere üstünlüğü birkez daha.... :)
 
Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
823
yanlız cin malı arabanında saglamlıgı tartışılır.. aracın yarısı yok olmuş :)
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
102
acayip bir olay
,tedbir kuldan takdir ALLAH'tan dedikleri böyle birşey olsa gerek , tedbirli dikkatli olalımda .............
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Diyicek bişey bulamıyorum..
İstediğin kadar dikkat et..Sıran geldiyse gidiyosun..
Büyük Şans...
 
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
335
Arkadan çarpan adamı direk sallandıracaksın. Gerçi orası Çin, asma ihtimalleri yüksek. En azından kolay kurtulamaz heralde.
 

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
bir kez daha baktım da
dokunsa ne facia olurmuş ama ha zaten neye biniyor o adam öyle parçasını bulamazlardı
iyikide dokunmamış
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
37
...

Burdan çıkarılması gereken ders motorsiklet (iki teker bazen üç teker) tehlikeli bir araç degil...:) Kırmızı ışıkta durmak göreceli bi kavram. En önemlisi palio araçlara binmiyoruz...:mrgreen: İşin şakası bi yana kullandıgımız araç ne olursa olsun kimsenin masum insanlara onların canına zarar vermeye bi hakkı olmadıgı tek gerçek .Trafik magandaları dünya nın her yerinde mevcut ne yazık ki en büyük sorun bilinçsizlik olsa gerek .
 
Katılım
13 Ara 2007
Mesajlar
936
Walla Artık olan olmuş diye konuşuyorum Yanlız şunu belirtiyim ölen 2 kişi kesin paliodakilerdir Bmw harbiden kaliteli olduğunu birkez daha ispatlamış. işte arabanında kalitelisi bizim Makinelerdeki gibi 4-5 marka Ama dandiğininde çançinçonlardan farksız motora 2 teker diye sakat diolar Palio Çokmu sağlam :silent:
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Birde motor kullanmak tehlikeli derler :mrgreen: şaka bir yana adam harbi şanslı imiş. Allaha inanıyordur belki bu çinli arkadaşımız :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst