Ölmek bilmeyen motor!

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Daha izlemeden biliyordum sonucu.Ama gercekten bu kadarini ben de beklemiyordum..

Bosuna demiyoruz, konu motorsa alemin krali bellli!

https://youtu.be/zyejT4VPzlE
 
Katılım
25 Şub 2018
Mesajlar
1,066
Motosikleti
R25, CRF250L
Motosiklet sandıydım, izlemeye gerek yok
 
Katılım
16 Haz 2020
Mesajlar
1,215
Civicte taş gibi motor yapmışlar. Cbr250r krank kırıyor ona ne demeli? Tabi genel olarak japon motorları her halükarda daha dayanıklı.
 
Katılım
24 Eki 2018
Mesajlar
108
Cbr250r krank falan kırmıyor. Bakımlı motosiklet sahibini üzmez bunun 250r modeli ile ilgisi yok herhangi bir marka model bile olsa bakımsız kullanıldığında illa ki sıkıntı çıkarır. Rahat bırakın artık şu şehir efsanelerini kardeşim.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Garibim 206 yine de iyi dayanmış. Zamanında Bostancı Sanayi sitesinde ustalarla röportaj yapmışlar ve servislere en çok gelen ve en az gelen araba markalarını sormuşlardı. Adamlar en çok gelen araba markasına "Volkswagen", en az uğrayan markalara da "Honda ve Toyota" demişlerdi.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
neden bilmiyorum ama bu tarz video gördüğümde ilk aklıma gelen artık hep türkiye fiyatları oluyor. şu araba burada 40 bin lira en az. orada birkaç yüz dolar olduğu için keyfine araba parçalıyor millet tabi.
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Bu çok spesifik bir konu. Hondayla yada başka markayla pek alakası olduğunu düşünmüyorum. Motorun yağ kanalları tasarımı gereği yağ tapasından yağın tamamı boşalmıyor olabilir. Yağ soğutucusunun konumu bile yağsız çalışyırma süresini değiştirir. Belli yerlerde yağ kaldığı için basınçla tam boşaltana kadar çalışmış olabilir. Tamamen yağsızlığa hiç bir motor dayanamaz.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Bu çok spesifik bir konu. Hondayla yada başka markayla pek alakası olduğunu düşünmüyorum. Motorun yağ kanalları tasarımı gereği yağ tapasından yağın tamamı boşalmıyor olabilir. Yağ soğutucusunun konumu bile yağsız çalışyırma süresini değiştirir. Belli yerlerde yağ kaldığı için basınçla tam boşaltana kadar çalışmış olabilir. Tamamen yağsızlığa hiç bir motor dayanamaz.

Honda'nın gömlekte büyük ihtimal kaplama teknolojisi var. Yağlama özelliği gösteriyor. O iflas edene kadar gidiyor. Seramik, nikasil vs gibi kaplamalar var.
 
Katılım
16 Haz 2020
Mesajlar
1,215
Cbr250r krank falan kırmıyor. Bakımlı motosiklet sahibini üzmez bunun 250r modeli ile ilgisi yok herhangi bir marka model bile olsa bakımsız kullanıldığında illa ki sıkıntı çıkarır. Rahat bırakın artık şu şehir efsanelerini kardeşim.

Tabi tek silindirli tek zorlanan motor Cbr250r. Başka hiçbir motor zorlanmıyor o yüzden diğer tek silindirli motorların bu kadar krank kırma olayı yok.
 
Katılım
5 Ağu 2020
Mesajlar
36
Şuna da dikkatinizi çekmek isterim bilmiyorum arabalara ne kadar ilgilisiniz ama videodaki araba bizimkilerin eurocivic dedikleri yani Türkiyede tutulmayan, güya normal honda civiclerin içinde en sorunlu olan, bilinen sedan civiclerle motoru ile aynı blok olup eksi olarak aliminyum alaşımdan yapılmış güya dayanıksız motora sahip olan ancak 1 seneden fazla bindiğim 98 model olmasına rağmen bir kez bile olsun arıza çıkarmayan modeli.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tabi tek silindirli tek zorlanan motor Cbr250r. Başka hiçbir motor zorlanmıyor o yüzden diğer tek silindirli motorların bu kadar krank kırma olayı yok.

Olm siz niye boylesiniz yahu :) berber ali,hala oglu cemal den duydugunuz seyleri arastirmadan yaziyorsunuz, sonra sizin yazdiklarinizi baskalari okuyor ve is yukardaki arkadasin yazdigi gibi bir efsaneye donuyor.

Neden boyle dedim,

https://www.cbr250.net/threads/comments-about-chronic-crank-issue.68539/

Burada soruyu soran turk arkadasimiz,

"Benim ulkemde cbr250 krank konusu ile biliniyor.Diger ulkelerin forumlarini ve youtube videolarini inceledigimde bu konuya rastlamadim"

diyerek,krankin neden problem yaratabilecegi hakkinda bir yorum yapip diger kullanicilarin goruslerini ve duyumlarini paylasmasini istemis.

Biri amerikada yaygin degil demis alman hic duymadim demis.

Ee abi turkiye ye ozel itnelik mi yapmis Honda ?

Efsane iste,baska da birsey degil bence..
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Garibim 206 yine de iyi dayanmış. Zamanında Bostancı Sanayi sitesinde ustalarla röportaj yapmışlar ve servislere en çok gelen ve en az gelen araba markalarını sormuşlardı. Adamlar en çok gelen araba markasına "Volkswagen", en az uğrayan markalara da "Honda ve Toyota" demişlerdi.

Tok kapı sesi var ya o yeter onlara..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ağu 2016
Mesajlar
886
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Araç Türkiye de sanayi görmediği için, sağlıklı beslenmiş güzel yaşamış falan.

Türkiye de olsa, selası okunduktan sonra ruhunu sahibinden.com da 50.000 TL satarlardı.

Ek Bilgi:Tüm dünya da en az servise giden ve sorun çıkarmayan marka klasmanında ise 1. sıra Honda ya değil Mazda markasına aittir.
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Yağsız şekilde bu kadar uzun süre çalışması iyi mi kötü mü bilemedim. Bu 3 araçta oluşan hasar ne derece bir de onu karşılaştırmak lazım. Videonun devamını seyretmedim açıklıyorlarsa da ingiliççe zaten anlamam, bilen anlayan varsa yazsın buradan :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Haz 2020
Mesajlar
937
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2 tane şehir efsanesi var biri cbr250 krank kırıyor diğeri ktm duke 390 yada rc 390 krank kırıyor.o krank kranlara sorun motora nasıl bakmışlar nasıl sürmüşler.cevabını alırsınız
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Araç Türkiye de sanayi görmediği için, sağlıklı beslenmiş güzel yaşamış falan.

Türkiye de olsa, selası okunduktan sonra ruhunu sahibinden.com da 50.000 TL satarlardı.

Ek Bilgi:Tüm dünya da en az servise giden ve sorun çıkarmayan marka klasmanında ise 1. sıra Honda ya değil Mazda markasına aittir.

Oo kalkamis hosgeldin tekrar..

Yanlis anlasilmasin,Mazda da sevdigim,saygi duydugum bir marka ama bu bilgiyi nerden buldun,kaynak paylas da gorelim bi..

Cunku internet ortaminda Buick markasini "most reliable" ilan eden siteler de var,o bakimdan :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst