Tabi tek silindirli tek zorlanan motor Cbr250r. Başka hiçbir motor zorlanmıyor o yüzden diğer tek silindirli motorların bu kadar krank kırma olayı yok.
Olm siz niye boylesiniz yahu

berber ali,hala oglu cemal den duydugunuz seyleri arastirmadan yaziyorsunuz, sonra sizin yazdiklarinizi baskalari okuyor ve is yukardaki arkadasin yazdigi gibi bir efsaneye donuyor.
Neden boyle dedim,
https://www.cbr250.net/threads/comments-about-chronic-crank-issue.68539/
Burada soruyu soran turk arkadasimiz,
"Benim ulkemde cbr250 krank konusu ile biliniyor.Diger ulkelerin forumlarini ve youtube videolarini inceledigimde bu konuya rastlamadim"
diyerek,krankin neden problem yaratabilecegi hakkinda bir yorum yapip diger kullanicilarin goruslerini ve duyumlarini paylasmasini istemis.
Biri amerikada yaygin degil demis alman hic duymadim demis.
Ee abi turkiye ye ozel itnelik mi yapmis Honda ?
Efsane iste,baska da birsey degil bence..