ölmedim mucize olmyuş

Katılım
7 Kas 2006
Mesajlar
241
seninkide mucesmi

30 la falan tali yoldan karsiya gecicekken. kamyonet motorun on takimi akulerin oldugu kisma aldi oldugumus yerde 180 derece donduk motorun sase yamuk 1380 ytl masraf war.

ustune kask mont dizlik hic bisi yoktu 2 gun yattim 3 . gun ise gittim:D .

yaptigimiz dogru bisey deil di kasksiz falan binmek ama iste 1 musubet 1000nasihattan iyidir derler benimkide o hesap oldu.

gecmis olsun kardesim her motorcunun 1 kaza iskikaki war bisi olmuyo . ondan sonraki kazalr cok kotu olabiliyo
 

ZoR

Katılım
21 Mar 2007
Mesajlar
19
Geçmiş olsun arkadaşım umarım en kısa zamanda iyileşirsin..
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
378
seninkide mucesmi

30 la falan tali yoldan karsiya gecicekken. kamyonet motorun on takimi akulerin oldugu kisma aldi oldugumus yerde 180 derece donduk motorun sase yamuk 1380 ytl masraf war.

ustune kask mont dizlik hic bisi yoktu 2 gun yattim 3 . gun ise gittim:D .

yaptigimiz dogru bisey deil di kasksiz falan binmek ama iste 1 musubet 1000nasihattan iyidir derler benimkide o hesap oldu.

gecmis olsun kardesim her motorcunun 1 kaza iskikaki war bisi olmuyo . ondan sonraki kazalr cok kotu olabiliyo


hemde ne mucizw hız daha fazlaydı hatırlıyorum yavaş yavas çevremdekilerin ismini unttum ama yavas yavas geliyo.kask tuz gibi oldu kaskın mandalı kırıldı kamberhanınkiğ gibi oldu .kask cıktı buyuk ıhtımal ama yere yAttıgımda kafamda diildi motoru hgaliba saside bişey yok sanıyon :cyclopsan motorun ortası yamuldu baya yani anliyacan honda hurdalık oldu.yaptırsan 1500 ytlyi gecer napcam bilmiyom duruyo orda bakalım
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum çok geçmiş olsun işteyım konuyu okuyamadım tam.........
nasılsın şimdi sağlık durumun nasıl?????
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun arkadaşım.
Özellikle kavşaklarda çok dikkatli olun bi zahmet. Bu ülkede insanlar kasap gibi araba kullanıyorlar, sağına soluna bakmıyorlar.. Mecburen bizler kollayacağız haklı dahi olsak..
Aman dikkat.

Tekrar geçmiş olsun.
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
378
aynen öle xnode dalıyorlar bakmadan yola.yaz mevsimim zehir oldu zaten ama faretmez arkadas r6 alıyo 0 yazın binerim arkaya.napalım bunada şükür.
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Fotoğraflarıda en kısa zamanda bekliyoruz.Hız yapan arkadaşların ders almasını sağlayacaktır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun abıcım.....allah beterınden saklasın...
korktugun cok bellı oluo abı ya...yazıda bır suru ımla hatası var....
tekrar gecmıs olsun abıcım....
allah bol şifalar versınn
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
378
teşekkürler bahadinli yaz mevsimi zehiroldu artık.doğru kaynasa bari çünkü omuzda sağ omuz tehlike bi yer kırık.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tekrar tekrar gecmıs olsun abı ya....ınsallah en yakın zamanda düzelır....:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst