öldürdüüm:'(:'(:'(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olm nası başlık o öyle yaa.
yüreğim ağzıma geldi :)
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Binlerce böcek öldürdüm onların da canı var malum. Bi de kedi öldürdüm motorla ama önüme atladı suç kedide ama yine de üzülmüştüm.
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
allah rızası için modlardan birisi bu topiği kitlesin...................:p
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Vizörüme yapışan sineklere acıyorum. Hepsine allah rahmet eylesin.

Nasıl bir insanım yaa. Bütün savunmasız hayvanlar bana çarpıyor ve ölüyor.

Motor kullanmamalıyım. Böcekler, haşareler, kuşlar, kaplumbağalar. Bunların canına kıymaya hakkımız yok.

Araç sürmeyi bırakalım.......................................................................................................
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
40
ya bı ınsan motor kazagsından hayatını kaybetse bukadar mevzu olmaz ynede sonucda onunda canı var o da oldu ama abartmayalım sitemizin seviyesini indirmeyelim:wiinkk:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
ya eminim cok kotu bi duygudur. can sonucta. karıncaya bocege de benzemiyor-aynı duygu olmuyor..
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
O Güvercin eğer değerli olanlardansa şanslısın. Ödetmemiş ödetecek olsa motoru bırakıp gelirdin büyük ihtimal. Ayrıca bu konunun site seviyesiyle ne alakası var onuda anlamadım... Size kolay gele.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Hala anasayfada mı bu konu ya kilitlenme zamanı gelmedi mi arkadaşlar baydı artık..
Hem konu yanlış yere açılmış hemde reklam kokan hareketler var :p
Bunca zamandır nasıl ayakta kaldı hayret :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst