- Katılım
- 12 Ocak 2006
- Mesajlar
- 600
Eğer inanıyorsanız sakıncalı olabilir yazdığınız. Sonuçta insan irade sahibi olduğu için doğru ve yanlış kararlarından mesul. Adam, şeytan veya melek gibi olma arasındaki tercihinde serbest.
İradesi var yok bilmem ama çok yanlış insan var. Bu da onlardan biri...