Öldürdüğü Kişinin Ailesinden Tazminat İstemek

Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
600
Eğer inanıyorsanız sakıncalı olabilir yazdığınız. Sonuçta insan irade sahibi olduğu için doğru ve yanlış kararlarından mesul. Adam, şeytan veya melek gibi olma arasındaki tercihinde serbest.

İradesi var yok bilmem ama çok yanlış insan var. Bu da onlardan biri...
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Normal yollardan adaletin sağlanamayacağı anlaşıldığına göre aile B planına geçmelidir. B planını da siz anlayın artık ben burada açık açık yazmayayım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İradesi var yok bilmem ama çok yanlış insan var. Bu da onlardan biri...
Malesef.

Alkış bayrak türküler güzel ama bıçak kemiğe dayandığı zaman kimin ne kadar ettiği çıkıyor ortaya.

Adaletin iyice lüks haline geldiği bir zamandan geçiyor şu an Türkiye...
 
Son düzenleme:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bu işte bir gariplik var.
Resimde de görüldüğü gibi ihlaslı,namazında niyazında çok özlediğimiz altın nesilden bir kardeşimiz.

3A7zlj.jpg


Pardon yanlış foto.
Şu sıfata bakın.Dilinden Allah düşmüyor.

Mk0D17.jpg


Gördüğünüz gibi yüzünden nur damlıyor.

Ayrıca aşağıdaki fotodan da anlaşılacağı üzere vatan için çalışan kefenini giyip gezen gönüllü yiğitlerden biri.
İlişkisi yok.
Yani zina dan uzak duruyor.

ZYZ3j0.jpg


Bence o video montaj.
Reisi yıpratmak isteyen üst akılın işi bu.
Pensilvanyanın bile parmağı olabilir.
Büyük resmi görün,oyuna gelmeyin.
 
Katılım
19 Kas 2010
Mesajlar
134
Arkadaşlar nefret ederim o malum partiden hatta tartışmam bile nefretimi ama biraz objektif olalım vefat eden kişi hiç olmadık bir yerden yola fırlıyor. Eğer 100 küsür değil de 70 le gitseydi çarpmayacak mıydı, adam yine ölmeyecek miydi? Ben sollamanın serbest olduğu yerde sollama yaptım ve karşıdan aşırı hızlı gelen, farları yanmayan bir motora çarptım. Geceydi ve farlarım motorluyu gösteremeyecek bir açıdaydı. Kaza sonucu motorlu vefat etti ve ben 8de 8 kusurlu olarak tutuklandım ve ceza aldım. Bu arada motor sürücüsünün ehliyeti de yoktu. Ben çok yavaştım falan. Sonuçta kaza anında karşı şeritteydin dedi hakim ve cezayı verdi. Bence burada da asıl kusurlu bisikletli adam. Hız sınırını aşmış mı arabalı aşmamış mı onu bilir kişi söyleyecek. Yani kanunen benim kanaatimce vefat edem adam büyük oranda suçlu sigorta da tazminatı bu aileden istiyor sanırım.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2016
Mesajlar
80
Duvarındaki yazı karakterini anlatıyor.
Alttaki fotoğrafta dükkanıymış.

J3lL9o.jpg

40MmA4.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2016
Mesajlar
615
Arkadaşlar nefret ederim o malum partiden hatta tartışmam bile nefretimi ama biraz objektif olalım vefat eden kişi hiç olmadık bir yerden yola fırlıyor. Eğer 100 küsür değil de 70 le gitseydi çarpmayacak mıydı, adam yine ölmeyecek miydi? Ben sollamanın serbest olduğu yerde sollama yaptım ve karşıdan aşırı hızlı gelen, farları yanmayan bir motora çarptım. Geceydi ve farlarım motorluyu gösteremeyecek bir açıdaydı. Kaza sonucu motorlu vefat etti ve ben 8de 8 kusurlu olarak tutuklandım ve ceza aldım. Bu arada motor sürücüsünün ehliyeti de yoktu. Ben çok yavaştım falan. Sonuçta kaza anında karşı şeritteydin dedi hakim ve cezayı verdi. Bence burada da asıl kusurlu bisikletli adam. Hız sınırını aşmış mı arabalı aşmamış mı onu bilir kişi söyleyecek. Yani kanunen benim kanaatimce vefat edem adam büyük oranda suçlu sigorta da tazminatı bu aileden istiyor sanırım.

Bilirkişiyi boşver polis 50 demiş, videoyu izledin mi?
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Hani arkadan çarpan suçluydu? memur arkadaşın bundan haberi yok sanırım. Ya da yine kanun mu değişti layn
 
Katılım
10 Haz 2016
Mesajlar
615
Her şeyde böyledir, herhangi bir hobi, inanış, yaşam tarzı, meslekte vs. şov yapan hiç bir zaman o işte, bırak en iyiyi, iyi bile değildir.

Kask kolunda, sahilde motoru bağırtarak gezen,
Din, iman dilinden düşmeyen siyasetçiler,
Sürekli Atatürk'ü ağzına sakız edinmişler,
Okul kantininde şöyle kız tavladım, böyle bilmem ne yaptım diye anlatanlar.
Bu böyle gider bunların hiç biri şovunu yaptığı şeyde iyi olmadığı için bunun şovunu yapma ihtiyacı hisseder ya da araç olarak kullandığı için şov yapar. Ama asla o işte en iyi olduğu için yapmaz.
 
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
932
Yazılacak çok şey var da... Neyse.

Bunca yıl konuştuk durduk. Duvara anlatsak "acaba mı?" derdi. Olmuyor. Ne halimiz varsa görüyoruz işte.

Birazdan kapatırlar zaten konuyu.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu işin mahkemesi var dostum,ailenin avukatı herhalde aval aval durmayacak!

Tabii ki. Turkiye bir hukuk devletidir. Bagimsiz yargi, her konuda oldugu gibi, bu konuda da en uygun karari vere... gulmeden soylemek cok zor yahu.


Gecenlerde de sayin cumhurbaskanimiz "Efkan Ala disinda baska degisiklikler de olabilir. Ancak bu konuda basbakandan henuz bir bilgi gelmedi bana" benzeri bir demec verdi. Yine tutamadim kendimi, bi gulme tuttu... Duyunca Davutoglu da gulmus mudur acep? O da mi kim? Hemen unuttunuz mu yahu? :)
 
Katılım
10 Haz 2016
Mesajlar
615
Bu işin mahkemesi var dostum,ailenin avukatı herhalde aval aval durmayacak!

Sondaki ünlem neden? Anlamadım. Sadece video'yu izledin mi? Dedim. Ailenin avukatını tanımam etmem. Mahkeme de yok demedim, illa ki var ama, mahkeme var, mahkeme var, sınırda teröristlere özel kurulup kutlamalarla "serbest geç" denilen de mahkeme.
Polis raporunda 50 denen hızı görüp buna ikna oldun mu? Onu merak ettim.
Forum olduğu ve birbirimizi tanımadan iletişimde bulunmamız sebebiyle, soru sorarak anlamaya çalışıyorum diğer insanları.
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Arkadaşlar bu 2 tarafın sigorta şirketlerinin avukatları ile çözülecek bir konu, siyasete girmek anlamsız. Sonuçta kusurlu olan kişi ölse bile tazminat öder, bunu da mirasçılarından alır devlet. Kurallara mutlaka uymak gerekir. Olaydaki kusur oranı mahkeme sonucu kesinleşir.
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
o videoya göre bisikletli 50 ile gidiyosa o bmw 400 civarı bi hızla gidiyo

öyle böyle bi şerefsizlik değilmiş bu olay
 
Katılım
28 Ağu 2016
Mesajlar
28
Konya, malum parti, ihale çetesi bu haberde adalet aramayın, ayrıca tipini sevdiğime çok sinir oldum umarım karşıma çıkmaz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst