Olcay (Eyong) 650R Aldı! Hayırlı Olsun!

Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
mete sen birde 1000 lik makineleri düşün, kamyon gibi yakıyorlar :D

Bu arada TDK ya göre KARBÜRATÖR doğrudur, fakat üst üste sıkca söyle bakalım ağzından hangi kelime çıkacak.

Doğal olarak kolay olan ve ağız yapsını yormayan KARBİRATÖR çıkacaktır.

Türkçe yazıldığı gibi okunur, okunduğu gibi yazıyoruz işte ne var :p

Bknz: Ağabey - abi
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
89
hayırlı uğurlu olsun, ilk günün heyenanıyla olur öyle ufak nazarlık çizikler

iyi günlerde kullanmak dileğiyle
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Hayırlı olsun...... :queen: :queen: :queen:

Hyosung için avrupa sitelerinde araştırma yaptığımızda mavi rengi de görüyoruz. Ancak ben bu zamana kadar hiç mavi renkli comet veya R görmedim. Ülkemize gelmiyor mu , yoksa pek fazla rağbet yok mu. ...:silent:

Birde mesela metalik gri , sedefli beyaz veya altın sarısı gibi renklerini çıkarsalar renk kataloğunu arttırsalar gerçekten çok güzel olur.

650 R ın 250 kmh yapma olayına gelirsek. Benim fikrim bu sürate çıkamasa bile 230 u rahat yapar.

Ayrıca bir arkadaşın fabrika verileri geçersizdir diyip örnek olarak arkadaşının 1.6 motorlu golf ile 245 kmh yapmasını göstermesi ise tam bomba... :queen:

Üretici firmalar kataloglara son hız olarak düz yolda , rüzgarsız ortamda yaptıkları testlerin ortalamalarını koyarlar. İllaki bu alet dediğimizden fazla yapmaz demek değildir.

Ancaaaakk 1.6 lt kapasiteli 105 bg lik atmosferik motorlu bir aracın düz yolda 245 Kmh hız yapması imkansızdır. Şimdi çin motorlarındaki göstergelerde 120 yaptığını gösteriyor , ancak yanından bi activa 80 ile geçiyor....:silent:

Eğer ki dediği gibi 1.6 lt motorlu VW golf 245 kmh yapıyorsa, Kullanmakta olduğum TSI motorlu( turbo , supercharge ) 170 hp gücündeki Jetta da 350 kmh mi yapacak....:pr: :pr:

O zaman M5 ler de 500 kmh yapar.... Ohh ne güzellll....:queen: :queen:

arkadaşım yazdıklarımı nasıl okuyorsun merak ediyorum .:queen:
bak aşağıda ne demişim benim 245 yapıyor dedigim 1.6 degil 1.8 kapişşş
bir arkadaşta vw golf 1.8 var katoloğa max hız. 205 diyordu. eleman gözümün önünde 245 yaptıı

şimdi sen 1.8 golf yok dersin:silent: sakın böyle bir hata yapma buraya bir sayfa dolusu 1.8 golf resmi eklerim:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
fischer mrx alsaydın :cherry:
hayırlı olsun, kazasız belasız kullanman dileğiyle
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
441
arkadaşım yazdıklarımı nasıl okuyorsun merak ediyorum .:queen: bak aşağıda ne demişim benim 245 yapıyor dedigim 1.6 degil 1.8 kapişşş şimdi sen 1.8 golf yok dersin:silent: sakın böyle bir hata yapma buraya bir sayfa dolusu 1.8 golf resmi eklerim:queen:

Opsss... şimdi yanlış kayaya tosladın... :queen: :queen: :queen:

VW konusunda epey bir bilgiliyim merak etme. Şu an kullanmakta olduğum araç VW , ayrıca bunda önceki aracım da Bora V5 . Bu boralardan çok az satıldı ülkede bilirsin....:silent:

Benim eski araç 2.3 litre hamcinde 5 silindirli 150 hp güç üreten bir araçtı. (Benzini içerdi mübarek..)

Fabrika verisi 216 kmh sürat yazar listede. Ben çeşme otobanında 235 ten fazla gitmedi araç. Bu aracın bütün bakımları yapılmış ve hiçbir teknik zaafiyeti olmayan bir araç.

Senin dediğin 1.8 golf ise 125 bg gücünde motora sahip üstten tek egzantirikli 4 silindire sahip bir alet. Bir de bu araçların 4 MOTİON tipinde olanları var. tek farkları 4 çeker olmaları güç olarak farkı yok. Fabrika verisi 201 kmh yazar kitaplarında. 0-100 akselerasyonu 10 saniye dir. kapiişşşş !!!!

Şimdi tüm araçlarda göstergeleri ile gps ölçümleri sonucunda çıkan hızlar farklılık gösterir. Yeni araçlarda gösterge tablosundaki sapma oranları % 4 ile %8 arasında değişir.

Yani senin aracın göstergesi 200 kmh yi gösterirken , aracın gerçek hızı 192-196 kmh arasında bi şeydir.

Yine tekrarlıyorum 125 bg gücündeki bir aracın düz yolda , arkadan rüzgar almadığı bir durumda , Nos yardımı olmadan 245 kmh yapmasını değil senin arkadaşın , rahmetli Ayrton Senna bile sağlayamaz. :pr:

Eğer ki 1.8 golf 245 yaparsa , GTI modellerinin 300 yapması mı gerekir. Hele ki yeni modeller 200 bg güce sahip . Opsiyonel olarak alınan DSG şanzıman (çift kavramalı ) ile normal vites geçişlerinden daha hızlı geçişler yapılıyor. bu alet de o zaman 300 kmh mi yapacak. ????

VW konusunda epey bir bilgi sahibiyimdir merak etme.. Kapitoooo :silent:

Neyse konu fazla dağılmasın....

Çevreye verdiğimiz rahatsızlık nedeniyle özür dileriz...
:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete sen birde 1000 lik makineleri düşün, kamyon gibi yakıyorlar :D

Bu arada TDK ya göre KARBÜRATÖR doğrudur, fakat üst üste sıkca söyle bakalım ağzından hangi kelime çıkacak.

Doğal olarak kolay olan ve ağız yapsını yormayan KARBİRATÖR çıkacaktır.

Türkçe yazıldığı gibi okunur, okunduğu gibi yazıyoruz işte ne var :p

Bknz: Ağabey - abi



her cümleye bir kulbun var Olcay efendi...iyi hadi dediğin gibi olsun...


motorun güzel ha...kıskandım işin aslı...nazar etmeyim ne olur çalışırsam benimde(nah) olur demi...
:cherry:


abicim haketme diye birşey vardır ya...sana bu segment ak süt hesabi helaldir...çok sabrettin...değdi...ama bizi unutma...yani selamı sabahı kesme gezilerde...boy...skull...falan bizi ihmal etmeyin oki doki...:)



650004smallse7.jpg

650006smallbi5.jpg

650011smalljj9.jpg

650012smallwe6.jpg

650015smalloo6.jpg
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Fabrika verisi 216 kmh sürat yazar listede. Ben çeşme otobanında 235 ten fazla gitmed

hocam burda ana fikir araçların katologdaki max degerini aşabiliyor olması bak sende kendi ağzınla dedin 216 yazıyor ama 235 görmüşsün. bende 1.8 golfte 245 gördüm . motorda oynama yaptımı yapmadımı bilmiyorum ama ben gördüm..

neyse dedigin gibi konuyu dagıtmayalım...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
O kadar sticker örneği yaptık, gene bildiğini okudu :p

650004smallse7hr0.jpg

toprağım bende ekleyeyim bişeyler...:p


1. Gonlunde yer yoksa bana guzelim; farketmez ben ayakta da giderim.


2. Bir sana, bir de sabah uykusuna hastayim.


3. Karayollarinda degil, senin kollarinda öleyim.


4. Vur kalbime hançeri, yüregim parçalansin; fazla derine inme, çünkü orda sen varsin.


5. Rampalarin ustasiyim, gözlerinin hastasiyim.


6. adminsen vur saza, moderatörsen bas gaza.


7. Oyle birini sev ki, sen ölünce o hiç yasamasin.


8. Yollar gidisime, kizlar durusuma hasta.

9. Sen gökyüzünde dogan günes, ben yollarda çilekes.


10.Burma burma bıyıklarım, Tarkan seni ayıklarım.

ulan bu adama bi hayırlı olsun dedik kıçı kalktı bak bize selamda vermiyo artık.....yazıklar olsun......bizim altımızda 150'lik var diye biz adam değilmiyiz.....istesem hepinizi satın alırım.......kendinizi adam sanıyosunuz altınıza borç harç yüksek cc motor alınca.....hepinizin ağzı kokuyo açlıktan.....en sonunda açtırdınız bayramlık ağzımı.....:pr: :pr: :pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
çok keyif verici bir hayırlama topiği oldu bence.
polemikler sataşmalar falan.:p

neyse hayırlı uğurluolsun diyelim...

darısı metenin başına
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ulan bu adama bi hayırlı olsun dedik kıçı kalktı bak bize selamda vermiyo artık.....yazıklar olsun......bizim altımızda 150'lik var diye biz adam değilmiyiz.....istesem hepinizi satın alırım.......kendinizi adam sanıyosunuz altınıza borç harç yüksek cc motor alınca.....hepinizin ağzı kokuyo açlıktan.....en sonunda açtırdınız bayramlık ağzımı.....:pr: :pr: :pr:


ulan yemin ederimki bunları ben yazmadım...vallahide billahide iftira be...hangi modun işiyse ayıp etmiş...:farao:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
ulan yemin ederimki bunları ben yazmadım...vallahide billahide iftira be...hangi modun işiyse ayıp etmiş...:farao:


uleenn ölcem gülmekten.:queen: :queen:
nası bir yer burası yaaa.
mizah duygunuza hasta oldummm ::koop:: ::koop:: ::koop:: ::koop:: ::deliir:: ::deliir::
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
ulan yemin ederimki bunları ben yazmadım...vallahide billahide iftira be...hangi modun işiyse ayıp etmiş...:farao:

gerçekten sen yazmadıysan benim kimin yazdıgı hakkında bir tahminim var ama neyse bazen susmak konuşmaktan daha iyidir :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ulan bu adama bi hayırlı olsun dedik kıçı kalktı bak bize selamda vermiyo artık.....yazıklar olsun......bizim altımızda 150'lik var diye biz adam değilmiyiz.....istesem hepinizi satın alırım.......kendinizi adam sanıyosunuz altınıza borç harç yüksek cc motor alınca.....hepinizin ağzı kokuyo açlıktan.....en sonunda açtırdınız bayramlık ağzımı.....:pr: :pr: :pr:

o zaman bunu yazan topdur.....nonoştur...oğlandır...yuvarlaktır...:queen:

desem ortaya çıkarmı acaba...komtan ve eyong geceleride takılıyorlar sitede ama gizli olarak...vallahi açtırdınız kutuyu söylettiniz kötüyü valla...:queen:


Abiler allah kuran çarpsın ben yazmadım ...bak şerefim üzerine yemin ederim ekleme yapılmış...kimbilir hankı ayuu yaptı...o kendini bilir...:cherry:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
arkadaşlar yukarda metehan'nın mesajına yapılan ekleme tarafımdan yapılmıştır , kendisi geçen bize geldiğinde çıkıştan çıkmayı unutmuş bende bi şaka yapıyım dedim ama eşşek şakası oldu sanırım kendisi baya içerlemiş konuya , ben hemen uyanır diye düşündüm ama biraz geç oldu yalnız :) tekrar söylüyorum kendisinin yapılan eklentiyle alakası yoktur diyor ve konunun daha fazla uzamaması için msjların silinmesini talep ediyorum....

bu arada topik sahibi arkadaştanda özür diliyorum , yanlış anlamasın sadece şakadan ibaretti konu.....
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
arkadaşlar yukarda metehan'nın mesajına yapılan ekleme tarafımdan yapılmıştır , kendisi geçen bize geldiğinde çıkıştan çıkmayı unutmuş bende bi şaka yapıyım dedim ama eşşek şakası oldu sanırım kendisi baya içerlemiş konuya , ben hemen uyanır diye düşündüm ama biraz geç oldu yalnız :) tekrar söylüyorum kendisinin yapılan eklentiyle alakası yoktur diyor ve konunun daha fazla uzamaması için msjların silinmesini talep ediyorum....

bu arada topik sahibi arkadaştanda özür diliyorum , yanlış anlamasın sadece şakadan ibaretti konu.....

kanka harbiden ayıp ettin...sen özel mesajlarımıda okudun allah bilir...yakışmadı sana...yaptığın pek şaka değil benim için...:farao:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
kanka harbiden ayıp ettin...sen özel mesajlarımıda okudun allah bilir...yakışmadı sana...yaptığın pek şaka değil benim için...:farao:

ulan hadi ordan yeme beni sanal adam beni daha tanıyamamışsın heralde , ben kimsenin özeline girmem , tanıyamadıysanda tanı , bak demekki herkes senin kadar sanal değil senden başka bu konuya bu kadar önem veren yok....:farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst